1 Ekim 2013 Salı

Uzay Pastanesi 'Fit Menü' Tadım Etkinliği

Bursalılar bu post sizler için. Şehir dışından Bursa ya gelip te nerede ne yesek sorularına da bir cevap dikkatlice okuyun;)

Geçtiğimiz hafta Uzay Pastanesi ortaklarından Özge EROL dan bir mail aldım. Bursalı bloggerlar ile Fit Menü tadımına davetliydim. Birmutlulukatölyesi sahibi Neşecim ile buluştuk düştük yollara. Etkinlik Nilüfer şubesinde gerçekleşti. Bundan önceleri hep Geçit şubesine giderdik. İlk defa geldiğim Nilüfer şubesine de hayran kaldım. Harika bir mekan yaratmışlar. İçerisi kocamannnn! Fit menü tadımına davetliydik ama içerdeki pastalarda da gözüm kalmadı değil:)
Nedir peki fit menü?
Uzay pastanesinin diyet yapanlar, sağlığına dikkat edenler için oluşturmuş olduğu bir menü. Şimdi düşünmeyin ki tatsız tutsuz şeyler. Alakası yokmuş yedikçe anladım bende. Altta gördüğünüz fotoğraflar fit menü içinde yer alan lezzetlerden sadece birkaçı. Bunları yerken kilo alıcam mı diye korkmaya hiç gerek yok. Her bir yiyeceğin değeri menüde yer alıyor. Ona göre bakarak rahatça seçiminizi yapabilirsiniz. Diyet yapanlarda dışarıda diyetine sadık kalarak harika bir öğlen/akşam yemeği yiyebilir artık.   

Ve diğer şaşırtıcı biryanı ise fiyatlar. Hani dersiniz ki özel bir menü oluşturulmuş fiyatları da ona göredir. Hayıırrrr. Birçok yere göre fiyatları o kadar uygundu ki. 
Ben ne kadar anlatsam az. Gidip tatmanız ve Nilüfer şubesini görmeniz lazım. İletişim bilgileri aşağı da;)
Bu nefis lezzetler ile tanışmamızı sağlayan Özge Hanım'a ve bize harika bir ev sahipliği yapan Uzay Pastanesi çalışanlarına kocaman teşekkürler!


Nilüfer Şubesi: 
İzmir Yolu Carrefour Karşısı, Shell
Hüzmen İş Mrk. No:76/1 Nilüfer / Bursa
0224 249 89 30

2 yorum:

  1. merhaba :) bu hafta soNu kısmetse bursada oLucam ve mutLaka uğramaya çaLışıcam caNım :)

    YanıtlaSil
  2. herşey o kadar iştah açıcı görünüyor ki:) enfes

    YanıtlaSil