30 Eylül 2013 Pazartesi

Lancome Dream Tone Serum - İlk İzlenim

Sivilce, kızarıklık, renk farklılığı olmayan bir cilt herkesin hayali değil mi? Fondöten hatta BB Krem bile sürmeden dışarı çıkabilmek ne güzel olurdu.
İşte bu hayallerimizi gerçekleştirmek için Lancome Dream Tone ürününü piyasaya sürdü. Ve bildiğiniz gibi biz bloggerlara da denememiz için gönderildi.
Ürün ile ilgili şimdilik ilk izlenimlerden biraz bahsetmek istiyorum sizlere. Çünkü sonuç alabilmek için düzenli olarak 4 hafta kullanmam gerekiyor. Ben 1 haftadır aralıksız kullanıyorum. Çünkü vaadettiği şeyi gerçekleştirecekse eğer herşeye değer.
Ürün dış tasarımıyla ilk olarak göz dolduran bir ürün kesinlikle. Çevirmeli pompalı kapağı kullanımı oldukça basitleştiriyor. Ürünün yapısı da yağsız ve cilt tarafından çabuk emiliyor.  Ben akşamları cildimi temizledikten sonra uyguluyorum. Anında ipeksi yumuşacık ve ışıltılı bir cilde sahip oluyorum. İlk etki olarak beğendim. Söylediği gibi koyu lekeler, cilt tonu eşitsizliklerininde işe yarayıp yaramadığını da zamanla görücez artık.



Transparan inci tanecikleri: Cilde anında daha aydınlık bir görünüm kazandırıyor. 
Pembe – bakır renk pigmentleri: Anında daha homojen bir cilt görünümü sağlıyor.
Işıltı veren ışık tanecikleri: Cildin sağlıklı bir ışıltıyla daha canlı ve daha kusursuz görünmesini sağlıyor. 


                                  DreamTone ile Lancôme kozmetik dünyasında yeni bir dönem başlatıyor: 

                                                          ‘’Hayalinizdeki cilt. Makyajsız olsanız bile.”
 





Tavsiye edilen satış fiyatı:250tl

1 yorum:

  1. 3 aydır kullandım hiç memnun kalmadım kesinlikle almayın paranıza yazık

    YanıtlaSil