16 Ekim 2013 Çarşamba

Bursa Blogger Buluşması Sponsorlarımız #2


Apolena yı bilmeyen yoktur bence. Birbirinden güzel ürünleri ile gönlümüzde taht kuran bu markaya blog etkinliğimizde yanımızda olduğu için çok teşekkürler. Apolena ürün çeşitlerini saymakla bitiremem ben burada. O yüzden sitesine mutlaka göz atın. Online alışveriş imkanı ile ürünler hemen elinizde olsun. Evini güzelleştirmek isteyenler için harika şeyler var. Benim ilerde çeyiz alışverişimin çoğunun Apolena dan olacağı hiç kuşkusuz!

Adı gibi yummy tam yemelik, şeker mi şeker ürünler var burada da. Küpe,kolye, bileklik, yüzük... Hepsi de benim kurabiye canavarı küpelerim kadar harika. Düz, sıradan aksesuarlardan sıkıldıysanız eğer mutlaka bu dediğiniz bir ürün bulursunuz eminim;)

Sevgili İlknur a özenli hediyeleri için teşekkür ederim. Bunun dışında İlknur daha neler yapıyor neler;) Facebook sayfası için TIK TIK!

Biacayip.com bizlere Baggu çanta göndermiş. Baştan ne bu böyle cüzdan mı acaba diye düşünürken açılabilen ve çanta haline gelen bu ürüne bayıldım! Dağ bayır piknik gezerken sırtımda olacak tek ürün bu olur artık:) Bunun dışında biacayip öyle biacayip ki sitede ki diğer ürünlerine bakarken saatler harcadım. Çok farklı şeyler var. Hediye seçiminde falan kararsız kalırsanız direkt bu siteye ışınlanın. Karşınızda ki şaşırtacak binlerce ürün mevcut. Hepimizin bayıldığı Momiji ler de oradaaaaa...

Hiç düşünmeden bize hemen leziz kurabiyelerinden gönderen Mimarca Lezzetler e kocaman bi alkış! Çok teşekkür ederim. Blog buluşmamız için olan tasarımı biz çok sevdik. Baştan yemeğe kıyamadık ama artık herşey için çok geç:D

Altıncı cadde sayesinde çeyizime 2 kişilik bir sufle seti eklendi:)) Dümdüz sade oluşu tam benlik. Sevmiyorum öyle çiçekli böcüklü tabakları çanakları. Teşekkürler;)

Teşekkürler Dore Çorap

1 yorum:

  1. Apolena stoklarını yenileme konusunda biraz daha hızlı olsa daha da süper olacak ya...

    YanıtlaSil