25 Ekim 2013 Cuma

AVON: Eda Taşpınar "MidNight Blue"

AVON tarafından bayram hediyesi geldi diyorum ben. Eda Taşpınar imzalı bu set sizce de çok zarif değil mi? Öncelik olarak kutu şıklığı kargoyu açar açmaz wowww dedirtti kendine. Bu harika takılara da ancak böyle bir kutu yakışırdı zaten.

Ve kutu içeriği...
İncelik, zerafet, şıklık...
Rengi fotoğrafta çok belli olmasa da ışık vurduğunda harika bir koyumavi. Ben özellikle küpe ve kolye ye vuruldum. Annemle takma yarışına giricez bundan sonra o kesin:)


Teşekkürler A V O N


4 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş, güle güle kullan Modalizaa!
    ben de seni beklerim bloğuma, sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  3. bence de designi cok hoş avon cok hoş bi set yapmış gercekten, gülegüle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil