28 Ekim 2013 Pazartesi

Bursa Blogger Buluşması Sponsorlarımız #3

Ve buluşmamızla ilgili son post bu:) Gördüğünüz gibi bir seri halinde yazdım ve 3 te bitti artık. Bu yazı da ki sponsorlarımız ev/mutfak ile ilgili ürünler olacak. 
Bunlardan ilki Cook ürünleri. Streç film, pişirme kağıdı ve çöp torbası dendiğinde akla gelen ilk marka. Bizimde evimizde kullandığımız ürünler bunlardı. Artık yedek olması annemin çok işine yaradı. Aslında bu postta ki her şey annem için harika bir sürpriz oldu denebilir. 

 Daha sonra 3M firmasının bünyesinde barındırdığı markalardan olan Command ve Scotch Brite a teşekkürler. Dolu dolu bir paket göndermişler. Command ürünleri ile daha önce tanışmıştım ve ne kadar memnun olduğumu yazmıştım ŞURADA. Yine bu ürünleri görmek heyecan vericiydi.

Selva nın paketide bayağı wowww dedirten ürünlerden biriydi. İçinde ailecek bayıldığımız Berrak Jalapeno biberleri ve Dobipa sosu hemen tükettiğimiz ürünler oldu. Daha sonra annemin gidip 5 kiloluk Jalepeno biber alması ne kadar çok sevdiğimizin kanıtı herhalde:) Melisle Tam Tadında acı kahvaltılık sos ta sabahları masamızın vazgeçilmezleri arasında;)

Aylar aylarrr yetecek kadar un stoğumuz için Sinangil e çok teşekkürler. Gördüğünüz gibi her şey için ayrı un varmış. Kek unu, börek unu.. Annem bunlarla denemeler yapmaya başladı bile.

Ve tatlı düşkünü bir aile olarak yapıp yapıp durduğumuz müthiş lezzetler. Dr. Oetker çok teşekkürler. Mutfakta ilgi alanıma giren tek şey tatlı konusunda beni eğittiğin için:) Her şey o kadar pratik ki hemencik oluveriyor. Lezzetlerinden şüpheniz olmasın! Benim favorim kesinlikle limonlu Wolke Kek. Bayıldım! Bulut gibi yumuşacık yedikçe yiyesim geliyor. Herkes bu lezzeti denemeli;) Teşekkürler Dr. Oetker

Bu harika lezzetler için tüm markalara kocamannn teşekkürler. Buluşmamızda bizi yalnız bırakmadığınız için çok mutlu olduk.

1 yorum: