20 Ekim 2013 Pazar

MUA: Yurtdışı Kozmetik Alışverişi (Ücretsiz Kargo)

Sizlere harika bir haberim var. MUA (MakeUp Academy) online kozmetik sitesinde yarına kadar ücretsiz kargo fırsatı var. 
Uzun zamandır bildiğim bir siteydi fakat normalde 12$ dolar olan kargo ücreti yüzünden birşeyler almamak için kendimi zor tutuyordum. Ve şimdi bir baktım ki kısacık bir süreliğine ücretsiz kargo fırsatı var. Size önerim sakın kaçırmayın. Çünkü siteye göz attığınızda fiyatlara inanamayacaksınız. 

Ücretsiz kargo yarına kadar devam ediyor. Ve en az 24$ lık ürün aldığınızda bu geçerli olacak. Ben alışverişimi tamamladım gelecek ürünlerimi sabırsızlıkla bekliyorum şimdiden. 
Size de şimdiden iyi alışverişler;)

Siteye giriş için TIK TIK!

Not: Siteye girdiğinizde para birimini Dolar($) yapmayı unutmayın. Yoksa İngiliz pound falan hesaplar karışıyor;)

3 yorum:

  1. gerçekten ürünler inanılmaz uygun fiyatlıydı. her beğendiğimi sepete atınca sonunda elemesi zor oldu ama nihayet 24 dolara kadar indirip alışverişi bitirebildim. pek çok siteden alışveriş yapmışlığım var ama bu alışveriş senin sayende oldu. blogunda boyle güzel haberlere yer verdiğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. mua siparişiniz geldi mi acaba? ben de alışveriş yapacağım da karar veremedim :/

    YanıtlaSil