22 Ekim 2013 Salı

PASTEL PROFASHION GÖZFARI

 Son zamanlarda ki favorim ile tanışın. Pastel Profashion gözfarı.
Far sürmeyen ben artık sıkılmadan bu farı sürüyorsam Pastel benim gözümde tamamdır artık;)
Çok çok sevdim. Tozutma gibi problem yok. Rengini hemen veriyor hiç uğraşmıyorsunuz. Gayet makul bir fiyata bu kalite de bir fara sahip olmamı sağlayan Pastel e kocamaannn teşekkürler. 
Yukarı da ki fotoğrafta sayı ile belirttim sürüş aşamalarını. Renkler o kadar uyumlu ki birbiriyle sonuç aşağı da görüldüğü üzere harika sonuç veriyor.
1 numaralı farı göz pınarlarımıza uygulayıp sırayla sürüyoruz bu kadar basit. Bu serinin başka renkleri de var onları da en kısa denemek için sabırsızlanıyorum.



Eğer sizde bu sete sahip olmak istiyorsanız instagram sayfamda ki çekilişe bir göz atın derim;)
Instagram da beni modaliza olarak bulabilirsiniz.
Şimdiden herkese bol şans.

1 yorum:

  1. pastelin bu farını bende aldım :) keyifle takipteyim netmoda.com merve :)

    YanıtlaSil