7 Ekim 2013 Pazartesi

MİM: Benimle İlgili 20 Gerçek

Merhaba
Uzaktan uzağa çok sevdiğim bir blogger+youtube arkadaşım Makyaja Yeni Başlayan Kız tarafından mimlendim. Hemde bu 2. si. İlkini yapamadım özür dilerim:( Ama bu iddialı ve severek yazacağım mim i kaçıramazdım:) Hemen başlıyorum.

1. Ağlayamam.
2. Gaddar, ruhsuz diye tabir edilse de işin aslı duygularımı dışarı vurmakta zorlanırım.
3. Deniz aşığıyım. Deniz olan her yerde yaşayabilirim yeter ki her gün o maviliği görebileyim.
4. Deniz demişken deniz ürünlerine bayılırım. Balık, karides, kalamar, midye ne olursa götürürüm:)
5. Slow müzik severim.
6. Kitap okumayı çok seviyorum. Orta ölçekli bir kütüphaneye sahibim bu konuda.
7. Aile herşeyden önemlidir benim için. Hele ki BABAM. Sevdiğim ilk adamın yeri apayrıdır.
8. Çok sıcakkanlıyımdır. İlk görenler bunun tersini düşünse de tanıştıktan sonra çok çok iyi anlaşırız.
9. Meyve ile aram pek yok. Karpuz hiç yemem mesela.
10. İşaret dili öğrenmeyi çok isterim.
11. Gidip görmek istediğim tek yer İtalya.
12. Köpeğim olsun çoooook isterim.
13. TV izlemem.
14. Yabancı dizi manyağıyım. Tavsiye isteyen olursa çekinmesin;)
15. Renkli gözlü bebeklere ayrı bir sempatim var.
16. Yalnız kalmayı severim.
17. Hep bir diyete başlayıp zayıflama fikrim var ama fikirden öte gidemiyor bu (maalesef)!
18. Birçoğu insanın aksine UGG ları çok seviyorum ben:)
19. Etçilim. Et yemekleri, mangallar tam benlik.
20. Farklı isimli alkoller, kokteyller bana göre değil. Bira ve rakı diyorum bitiriyorum;)

Mim için çok teşekkürler canım:*

2 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim güzellik! Seni tanımak cidden çok güzel oluyor..:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar çok seyı kendımde de buldum! ama gercekten cok sıcakkanlısın masallah <3 keyıfle okudum canım :)

    YanıtlaSil