21 Ekim 2013 Pazartesi

GIORGIO ARMANI "Si"

Sizi, bu zamana kadar kokladığım en güzel kokuyla - Armani Si - ile tanıştırmama izin verin.
İnanılmaz! Bu parfüm için söyleyebileceğim tek şey bu olabilirdi ama ben devam edicem yazmaya;)

Yöntem PR tarafından gönderilen bu harikulade parfüm, hayatımın parfümü oldu diyebilirim rahatlıkla. Özlem abartıyor diye düşünmeyin sakın. Gerçekten çok güzel bir kokusu var. Bunun yanında olması gereken diğer özellik KALICILIK için de tam puan. Parfüm ilk bana geldiğinde bileğime sürmüştüm ve o koku ertesi günde oradaydı.  Deneme fırsatı bulursanız wishlist inizde bir parfüme yer açın. Benim kadar beğeneceğinize eminim.
Bir parfümde aradığımız koku ve kalıcılık ikilisi eşittir Giorgio Armani Si

PARFÜM
İçerik

Şık, ihtiraslı, yoğun ve aynı zamanda yumuşak. Sì, tene muhteşem bir uyum sağlayarak tüm duyuları harekete geçiren şiprenin yeniden yorumlanmasıyla doğmuş bir koku. 3 koku ailesinin lezzetini birleştiren bir parfüm… Armani inceliğini yansıtan şipre, meyvemsi bir tat getiren frenk üzümü ve sıcak bir hare yaratan misk
 
Frenk üzümü, özel muhafaza yöntemi sayesinde yasaklı bir meyve gibi tüm koku elementlerini koruyor. İnsanı mest eden bu koku, gücünü karanlıktan alarak feminenliği ve tüm tutkulu duyguları açığa çıkarıyor.

Bu yaratıcı esans iki şehvetli vanilya kokusuyla zenginleşiyor. Biri tamamen doğal haliyle kullanılan ve tutkunun gücünü açığa çıkaran vanilya, diğeri ise bir Armani parfümünde ilk defa kullanılan Jungle Essence adı verilen eşsiz bir yöntemle alışılagelmiş kokulardan yepyeni boyutlar yaratan bir esans karışımı.
 
Özel patentli bir molekül olan Orcanox kokuya amber sıcaklığı ve odunsu kokulara kalıcılık katıyor. Frezya notalarıyla zenginleştirilen Mayıs Gülü de zarafetle birleşerek paçulinin hoş kokusunu öne çıkarıyor

“Sì, modern feminenliğe bir övgü;
ruhun bağımsızlığının, gücünün ve zarafetinin
karşı konulamaz kombinasyonudur.”
Giorgio Armani




Tavsiye edilen satış fiyatı:  50ml. 209TL
                                               100ml. 299TL

Teşekkürler Yöntem PR

1 yorum:

  1. Bende haftasonu deneme fırsatı buldum bu kokuyu ancak nedense cok begenmedim. Özellikle bir bilegime bundan digerine de YSL manifesto sıktım kalıcılıgını test etmek için ancak bu konuda malesef sana katılamayacagım cunku bana göre sınıfta kaldı.

    Bende secimimi manifestodan yana kullandım. Sanırım ben biraz daha sekerli ve yogun kokuları seviyorum. Si bana varla yok arası geldi :/

    YanıtlaSil