15 Ekim 2013 Salı

Bursa Blogger Buluşması Sponsorlarımız #1

Bursa blogger buluşmasında yanımızda olan, güzel hediyeleriyle bizleri şımartan tüm markalara çok teşekkürler.Bu post ta makyaj/bakım/kozmetik ürünlerinden bahsedicem size biraz.

Otacı bitkisel ürün dediğimde ilk aklıma gelen marka kesinlikle. Buluşmamız için bize gönderdiği ürünler için çok tşkler. El/tırnak bakım kremini kullanıyorum hergün birkaç sefer."Doğallık" kokuyor diyebilirim, nemlendirmesi ve emilmesi harika. Kış aylarında ellerinizde kuruma varsa ve ayrıca bakım yapmasını istiyorsanız hiç kuşkusuz sizlere Otacı Argan serisinden bu kremi tavsiye ederim.

El&Tırnak Bakım Kremi 13.50
Sabun 6,75

www.otaci.com sitesinden sipariş verebilirsiniz;)

Johnson's Baby Yağ ile ilk tanışmamda bu buluşma sayesinde oldu. Daha önce kullanmamıştım ama marifetlerini elbette duymuştum. Ve şimdi aşk yaşıyoruz kendisiyle. Duş sonrası kurulanmadan ıslak teninize sürün, vücudunuz neme doysun! Mükemmel bir yumuşaklık sağlıyor. Bebek cildi bu yağ ile hayal değil artık.

Durance markası cilt bakım ürünleri, parfümleri, sabunları ile doğallık oranı %100 e yaklaşan geniş bir yelpazeye sahip. Markanın sitesinden online alışveriş imkanı da mevcut. Doğal ürünlere zaafı olanlar varsa kesinlikle göz atmalı. Seçenek çok fazla. Herkes mutlaka cilt tipine ve koku beğenisine uygun birşeyler bulacaktır.

Mikro-gen ilaç sektörüyle ilgili bir firma yanlış bilmiyorsam. Ürünleri eczanelerde mevcut. Bize gönderdikleri bu ürünler ile de ilk defa karşılaştım ve hemen denedim.
Revigen şampuanı hala kullanıyorum. Bittiğinde youtube sayfamda bitenler videom da mutlaka bahsedeceğim bir ürün olacak. Sonuçları nasıl olacak saçlarımda merak ediyorum bende.
Acnecinamide jel krem de sivilce sorunu olanlar için. Yani benlik! İlk akşamdan itibaren hemen denemeye başladım bu ürünü. Fakat "malum dönemimde" olduğundan çıkan sivilcelerime bir yararını göremedim:( Bitene kadar kullanıcam bakalım ne olacak?

Markolay da  Clarins Vücut Kremi ile yanımızda olanlardan markalardan biriydi. Daha deneme fırsatı bulmadım. Kullandıktan sonra youtube da veya blog da bahsedeceğim bir ürün;)

Yılların markası Bebak ve kalitesi tartışılmaz. Ürünler için teşekkürler.

Dermomarket gönderdiği çeşit çeşit ürünle kalbimi çaldı. Testar değilde deneme boy ürün göndermeleri çok hoş. Bunun yanında tam boy ürünleri de deneyip yorumlamak için sabırsızlanıyorum. İlerleyen zamanlarda birkaç ürünle ilgili yazım blog da olur.
Bu arada http://www.dermomarket.com/ a girip online alışveriş imkanından da faydalanabilirsiniz;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder