2 Ekim 2013 Çarşamba

Netmoda ile Sosyal Moda Keyfi!

Merhabalar sevgili takipçilerim. Bugün yepyeni bir blog yazısında yeniden sizlerleyim. Size yeni bir keşfimden bahsetmek istiyorum. Yalnız bu seferki bir bakım ürünü veya bir makyaj ürünü değil bir site. O da netmoda.com yeni sosyal moda platformu! Bunca zamandır neredeydi diye düşünüyorum inanın ki. Tabi ki her üründe anlattığım gibi bu yeni keşfimin de inceliklerini bugün sizlerle paylaşacağım. Daha dün gece az çok bakabilme şansım oldu siteye bugün bu yazımdan sonra da devam etmeyi planlıyorum açıkçası. Sitenin birkaç sayfasından ve özelliğinden bahsederek başlamak istiyorum.

Kombin yapmak isteyenler buraya!
Sitenin en çok ziyaret edilen sayfası da muhtemelekombin yap sayfasıdır zaten. Burada 2.000’e yakın markanın binlerce ürünü içinden istediklerinizle kombin yapıyorsunuz. İstemediğiniz kadar elbise modelleri bulabilirsiniz ki bence bu harika bir şey. Bu kombininiz hemen ana sayfada yayınlanıyor. Böylece stil zevkinizi tüm kullanıcılar da görmüş oluyor. Kombininize beğeni ve yorum yapılabiliyor. Gün sonunda da eğer en beğenilenler içinde kombininiz yer alırsa ve netmoda ekibi tarafından da beğenilirse kombininiz bir sonraki gün günün kombinleri sayfasında kombininiz yer alıyor ve herkese de ne kadar stil sahibi olduğunuzu kanıtlamış oluyorsunuz. Bence çok güzel ve çok gurur verici bir düşünce bu. Tüm arkadaşlarınızla da paylaşabilirsiniz bukombinleri seçim sizin. Bu yaptığınız kombinler kendi arşivinizde birikiyor ve sizi takip eden kullanıcılar daha sonradan da yaptığınız tüm kombinleri görebiliyor. Siz de isterseniz daha sonra beğenerek kombin yaptığınız ürünleri satın alabiliyorsunuz. Bir tık ile sizi beğendiğiniz ürünü alabileceğiniz siteye yönlendiriyorlar. Bence harika siz de denemelisiniz!

Sanal podyum!
Bir de podyum sayfası var. Orayı da kısaca özetlemek istiyorum. Bu az önce bahsettiğim günün kombinleribölümünün tüm arşivini bu sayfadan görebiliyorsunuz. Aslında tüm trendleri bu sayfadan yakalamak mümkün. Bu açıdan çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Tümkombinlere bakmadan sadece en çok beğenilen kombinlerigörmüş oluyorsunuz hem. Siz de bu kombinlerden ilham alarak bugün ne giysem sorunuza bir cevap bulabilirsiniz.

Mağaza sayfası bir harika!
Artık saatlerce mağaza mağaza gezerek alışveriş yapıp yorulma devri bitti bayanlar! Ayaklarınızı uzatarak alışveriş yapmanın keyfini yaşayabilirsiniz. Netmodanın mağaza sayfasından binlerce markanın bir sürü ürününden istediğinizi hemen satın alabiliyorsunuz. Üstelik çoğu ürün indirimli fiyatlara satılıyor. Hatta bazı ürünlerin istediğiniz markadan değişik fiyatlarda olanlarından istediğinizi seçme imkânınız bile oluyor. Eminim ki istediğiniz elbise modelini, çantamodelleri vs. bulacaksınız bu sayfada. Hemen onlinealışverişin keyfini yaşamaya başlamalısınız bence.
Bugün ne giysem?
İşte netmodanın en sevdiğim özelliği. Tavsiye et bölümü! Bu bölümde modayla ilgili istediğiniz her soruyu sorabilirsiniz. Örneğin yakın bir arkadaşınız evleniyor ise ne giymeniz gerektiğini sorabilirsiniz. Veya ayakkabı modelleri arasında kaldıysanız birini seçmek için netmoda kullanıcılarından yardım isteyebilirsiniz. Üstelik tüm kullanıcılar çok yardımsever. Birkaç dakika içerisinde hemen size cevapveriyorlar. 

Biraz da yarışalım
Son olarak da size yarışma bölümünden bahsedeceğim.Forever New, Lily and RoseEnmoda gibi pek çok ünlü marka ile yarışma düzenlemiş netmoda ekibi. Benim en çok dikkatimi çeken Forever New yarışması oldu aslında. Kazanana 150 TL değerinde hediye çeki veriyorlarmış. Bu da bence yarışmayı ekstra cazip kılıyor. En azından katılıp bir şansımızı denemekten bir zarar çıkmaz diye düşünüyorum ben. Kim bilir belki de hediye çeki bizim olur.
Şimdilik bu kadar kızlar. Ben siteyi biraz daha keşfetmek istiyorum. Yeni şeyler öğrendikçe de yazmaya devam edeceğim merak etmeyin. Hepiniz öpüyorum. Kendinize iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder