1 Temmuz 2013 Pazartesi

Bitirdigim Ürünler (Video)


6 yorum:

  1. çok güzel olmuş emeğine sağlık :)
    evet, sen de benim gibi hızlı ve heyecanlısın konuşurken ama ben bunun sempatiklik kattığını düşünüyorum :)
    diadermine bb kremi kullanan bir arkadaşım memnundu baya. aynı tonu hem de. iyi ki almamışım diyorum ama son kullanma tarihinde falan bir sorun olmasın?

    Melis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliscim teşekkürler yorumun için. BB krem e gelince bilmiyorum ki ben hiç mi hiç sevmedim. Belki cilden cilde fark gösteriyodur bilemedim:)

      Sil
  2. bence çok başarılı bir video. Senden çok daha hızlı konuşanlar var ama inan hiç rahatsızlık vermedi üstelik kulağa hoş bile geliyor. En önemlisi gayet düzgün konuşuyorsun. bu çok önemli :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bayıldığın rimelin adını söylemedin mi, yoksa ben mi kaçırdım ? :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel konuşuyosun ben bayıldım :) Hep bekleriz videolarını artııık :)

    YanıtlaSil