8 Temmuz 2013 Pazartesi

NIVEA Dusta Vücut Kremleri

Geçtiğimiz hafta yine kapımı çalan harika bir paketle karşı karşıya kaldım. Nivea yeni çıkan ürünü duşta vücut kremlerini adını yanaşır bir şekilde güzel bir paketle göndermiş. Kremlerin yanına koyduğu küçük ciciler de çok şekerdi:))   
Hafta sonu beyaz nemlendirici olan kremi kullandım ki ürün nedir ne değildir doğru tespitler yapabileyim. Yıkandıktan sonra duştayken ıslak teninize uygulayın ve durulanın bu kadar basit! Kurulandıktan sonra daha ilk dakikada ipeksi yumuşaklığı ve vücudunuzda saatlerce kalan mükemmel kokusu ile benden tam puan aldı. Kesinlikle bayıldım! Kokusuna aşık oldum.. Mavi besleyici krem de eminim öyledir. Siz de tercihinize göre besleyici veya nemlendirici kremi mutlaka deneyin, ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız;)

Teşekkürler Nivea ❤ 

5 yorum:

  1. Ben bu kremi kullandım çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım bu ürüne ben ama çok mantıklı bişey üretmiş nivea hemen alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. son fotoğraftaki ojeni çok beğendim markasını ve numarasını yazar mısın

    YanıtlaSil