16 Temmuz 2013 Salı

HEDiYE CEKiLiS-im

Uzun bir süre oldu yine hediye vermeyeli. Bende diyorum bir eksiklik var demek ki buymuş. Zamanı gelmiş yeni bir çekilişin;)
Sizler için hazırladığım hediye paketi bu şekilde. Ufak bir çekiliş olacak yani. Zaten katılım zamanını da öyle uzun uzun tutmayacağım. Lafı uzatmadan katılmak isten herkesi bekliyorum.

Yapmanız gerekenler:
  • Youtube kanalıma abone olmanız TIK TIK!
  •   ve bu post un altına hangi isimle abone olduğunuzu + size ulaşabileceğim bir mail adresi yazmanız
Hespi bu kadar! Şimdiden herkese bol şans.

Son Katılım Tarihi :  28 Temmuz Pazar

182 yorum:

  1. merhaba Melek Akıcı Özyiğit olarak abone oldum mail adresim m.akici32@mynet.com hediyeler yine herzaman ki gibi dolu dolu ve harikalar

    YanıtlaSil
  2. http://www.youtube.com/channel/UCWMnKcuYiiljY8M6wfWWIZA
    üyeyim
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Vedaa13 ismiyle aboneyim.
    Bu da mailim batmayangunes13@hotmail.com
    Hediyeler çok hoş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çekilişin hayırlı olsun canım, kanalına abone oldum Leman Kozakcı ismiyle
    leman_166@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. kendininruhdoktoru adıyla üye oldum.
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir çekiliş olmuş :)
    mmerwe93 olarak takibe aldım (youtube)
    merve.ozhan_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Makyaja Yeni Başlayan Kız olarak izlemedeyim:)

    makyajayenibaslayan@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. dilek topuklular
    dtopuklular@hotmail.com
    www.dilekkmutfakta.blogspot.com
    bu da ekstradan blog adresim
    daha ne olsun:)))))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba zuhal gündoğdu adıyla üye oldum:)
    zuhalcancan@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Gamze çeken adıyla abone oldum cekengamze@gmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. merhaba :)
    kübra kaan olarak üye oldum ,ürünler yine birbirinden harika,ahh dıyorum sadece inşallah :)
    misskbr1@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. icebabyist ismiyle abone oldum :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  13. selam üye oldum birce turan olarak mail adresim:dijitalprenses1c@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,

    Her yer de takipteyim. Youtube Çağla Tümer ismi ile abonenizim.
    Mail adresim: caglartumer@gmail.com

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,hediyeler harika umarim sans benden yana olur:)
    Gozde Ozel adiyla aboneyim.
    gozdeozel88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Makyajlibirileri olarak abone olduk makyajlibirileri@gmail.com :))

    YanıtlaSil
  17. Thepriveleged kullanıcı adıyla youtubedan abonenim mail adresim buccubuccu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Gülçin Sevde Sarıcıklı ile abone oldum ;)

    gulsevsar@gmail.com ;)

    YanıtlaSil
  19. bloguna ve kanalına aynı isimle aboneyim özlemcim, hilal blondberry
    mail adresi: hilalkrkss20@mail.com
    :)

    YanıtlaSil
  20. hediyeler çok güzel.youtube da abonenim tuğba softfashionn olarak.
    E-mail im :
    softfashionn@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Ayşe Zeycan Kaleli adıyla abone oldum, icesky14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Zeynep Çerikci
    Zeycerikci@hotmail.com

    Kanalınıza abone oldum :)

    YanıtlaSil
  23. Sena Bilen adımla youtube da aboneniz oldum. snbln41@gmail.com email adresim... Umarım artık şans bana güler :)

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar. Youtube kanalınıza Buket Arda olarak üye oldum. Mail adresim: bucat07@gmail.com

    Çok güzel hediyeler :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. merhabaaaa youtube kanalınıza abone oldum MsGgb1 adım :))

    mail adresimde gizem.barin@hotmail.com

    tesekkürlerrrr

    YanıtlaSil
  26. merhaba burce sahin adıyla izleyicinim youtubeda burce_sahin@hotmail.com dan bana ulaşabilirsin herkese bol şans lumi magici cok merak ediyorum.. inş bana çıkar sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Merhaba Özlem :))
    youtube adım:sihirliparmaklarr mail:sihirli-parmaklar@hotmail.com

    Kolay gelsin,sevgiler..

    YanıtlaSil
  28. Selam Merve Kuru adıyla abone oldum .
    monsoon1718@gmail.com
    Herkese bol şans:)
    Bu arada saçların çok güzel yaa.Darısı bana inş.
    Bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. http://www.youtube.com/channel/UCiHmJUXGZYF0Nev1pq4n69Q ebru eser adıyla üyeyim mail:ebrueser06@hotmail.com hayırlı ramazanlar sevgiler:)

    YanıtlaSil
  30. Merhaba youtube kanalına Hayal Diniz adımla üye oldum şansım açık olsun sevgilerimle
    hayal
    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. berenzena@gmail.com adresimle abone oldum zeynep güler zeynepzena@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba ebru civan olarak aboneyim civan.ebru@gmail.com mail adresim, hediyeler süper inşallah şanslı olurum ☺

    YanıtlaSil
  33. Merhaba Youtube kanalına üyeyim Pamuk Şeker adıyla :)

    Hediyeler süper :)

    pamk-sekeer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. Merhabalar sevtap serra olarak katılıyorum e-mail adresim sevtap.serra@gmail.com herkese bol şans

    YanıtlaSil
  35. merhabalar abone oldum bktglsn olarak . buket.ebru@gmail.com blogunu takibe aldım.umarım şanslı olurum.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  36. Filiz Çatalkaya Orhan filizckaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. merhabalar youtube kanalınıza abone oldun bktglsn olarak.mail adresim :buket.ebru@gmail.com umarım şanslı olurum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  38. Ben çoktaaan abone olmuştum zaten :) Videoların devamını bekliyoruz
    Seda Uzun
    sedauzunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. yeliz yüzüncü
    yeliz_yuzuncu@hotmail.com
    hepsi birbirinden guzel insallah benim olur:))

    YanıtlaSil
  40. Merhaba,
    Zaman Sözleri ismiyle aboneyim.
    Herkese bol şans!

    saganak_240@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Tatliim:) zynsh2223 youtube adim, zynsh_0519@hotmail.com da mailim :) optuuuum😘

    YanıtlaSil
  42. merhaba youtuba abone oldum buda benim mail ozturkderya029@gmil.com ürünler çok süpermiş

    YanıtlaSil
  43. Merhaba :) Youtube da Yeliz Şener olarak abone oldum. yelizsener@hotmail.com.tr

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  44. merhaba nagihanbozalp olarak izleyicinim youtube dan :)
    nagi2387@hotmail.com
    sewgiler^^

    YanıtlaSil
  45. Merhaba
    Meltem Zöngör adıyla abonenim zaten.
    meltemzongor@hotmail.com
    sevgiler *.*

    YanıtlaSil
  46. Sibel YILDIRIM olarak abonenim
    blogfullbeauty@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  47. Alice Makyaj Diyarında olarak abone oldum ^_^
    aliceojelerdiyarinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. merhaba begüm salurvan adıyla abone oldum
    begum-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  49. Merhaba ben Gül, Gül Ça ismiyle abonen oldum. fatmatalay1@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsin. İyi günler:)

    YanıtlaSil
  50. Merhaba
    Ben de TheMinisler adıyla abone oldum kanalınıza

    denizbulut01@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. yesim b adıyla takipteyim=)
    yesimbozalp@windowslive.com

    YanıtlaSil
  52. Merhabalar, deryaponti adıyla abone oldum.

    mail : deryaponti@hotmail.com

    Bir tanecik ruja sayfa sayfa şart koyulurken bu şahane sete bir tanecik şart koyduğunuz için teşekkürler :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  53. Hediyelerin harika umarım binim olurlağğğ !!

    Youtubedanda takip ediyorum twiterdanda canım Madame Kokoş adıyla !

    Email: kzmtkkokos@gmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  54. Merhaba, oturan boğa adıyla youtube kanalına abone oldum.
    e-mail: cileklisut_200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. Slm bende Gamze Pınar olarak abone oldum.
    E mail:dilansevimli1@hotmail.com şimdiden teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  56. Merhaba,makbule konuşlu adıyla abone oldum.
    E-mail:mkonuslu@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. Merhaba, merve dilan yılmaz ismiyle youtube kanalınıza abone oldum.Mail adresim; mrw_ylmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. Merhaba, Merve Erik adı ile üye oldum.
    merve-0811@hotmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  59. Merhaba canım Youtube kanalına Zehra Kaya adıyla üye oldum

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  60. Selam
    SuveMakyaj olarak abone oldum
    sulugunler@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Eda can ismiyle abonenizim zaten :) sirin-e-da@hotmail.com
    Ayrıca yeni videolar bekliyoruz;)

    YanıtlaSil
  62. merhabalar , youtube kanalınıza abone oldum ;
    http://www.youtube.com/channel/UCiHmJUXGZYF0Nev1pq4n69Q

    İlkay Kıvrak ÇEtin / ntrilkay@hotmail.com

    hepsi birbirinden güzel hepsi istediğim ürünler, umarım şans bana güler :))

    YanıtlaSil
  63. merhabalaar hediyeler çok güzel.çok isterim bunlara sahip olmayı.
    joy mo adıyla abone oldum
    sevinc.cetin@gmail.com

    sevgileeer :)

    YanıtlaSil
  64. bu koocaman çekiliş sonucunu iple ceker oldum,çünkü verilen hediyeler o kadar ihtiyacım olan kii :)tatile cıkmadan önce güneş koruyucum,garnierin ürününe hayranım,random.org yap bir güzellik benide görr :))
    misskbr1@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. Merhaba,
    Reyhan Ateş adıyla Youtube kanalınıza abone oldum.



    Reyhan Ateş
    unsett@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. Selam tatlım
    dün etkinlik duyurunu face de görünce çok katılmak istemiştim zaten
    youtube kanalına İzlem boyar adıyla üye oldum

    bu ara şansım çok açık, umarım bana çıkar :)

    sevgiler
    darkolivee@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. Merhaba elif yıldırım adıyla üyeyim
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. Merhaba, Sevtap Şeyda kullanıcı adı ile aboneniz oldum..
    ist.fb.07@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. merhabalarr nihal kaya olarak abonenizim :) cekilisinizdeki hediyeler cok guzel umarim sansli kisi ben olurum
    nihalsweety@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. sena inanır olarak abone oldum
    sncnnnr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. merhaba
    ecebiroldereci@gmail.com
    izleyicinim ve youtube da da ece birol dereci olarak abone oldum

    YanıtlaSil
  72. Seyhan Tavaşoğlu olarak abone oldum..
    stavasoglu@gmail.com


    sevgiler

    YanıtlaSil
  73. Minnacık Aksesuar adıyla Abone oldum :)
    Mail Adresim : minnacikaksesuar@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. Mrb,Reyhanlahersey Reyhane adıyla abone oldum..Hediyeler çok güzell

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. sevgi karagülle sevgi.karagulle@gmail.com abone olundu

    YanıtlaSil
  76. merhaba izleyicinim sonsuz adıyla abonen oldum
    sonsuz1734@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. selamlar aboneniz oldum mervenin dünyası adımla
    mna-g@hotmail.com

    YanıtlaSil
  78. Merhaba ece kalaycıoğlu olarak youtube abone oldum.Sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. ZeynepEfe olarak abone oldum;
    http://www.youtube.com/channel/UCbpb6ElPM-taq0WM6T4ZeNw

    teşekkürler,
    bol şans banada ;

    ZEYNEP EFE
    zeynepefe78@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Merhabalar AsiyeDemiral ismiyle abone oldum. Blogunuzu da aynı isimle takip ediyorum.

    asiyeuzundemiral@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  81. Merhaba Sena Doğa adıyla hem bloğunuzu takip ediyorum hemde aboneniz oldum.
    msncik_msncik@hotmail.com

    Şanslı olmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
  82. şartlar tmmdr
    yakamozperi@hotmail.com
    aslı üstün

    YanıtlaSil
  83. merhaba kirpik kiz adımla izleyiciniz oldum:)

    http://www.youtube.com/channel/UCSSUPqk9588779CkzdgZ2RA

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. merhaba herbirine okadar çok ihtiyacım var ki umarım bana çıkar kırmızı ruj adıyla abone oldum msn adresim sahraa_80@hotmail.com.
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  85. selamlar
    "yeşil bak" adıyla üyeyim
    meryem.uzun@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. Yelda Aksu olarak abone oldum, hediyelerin super:)
    yeldaaksu@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. deniz güner karabaş denizguner77@hotmail.com şartlar tamamdır

    YanıtlaSil
  88. artutemel@gmail.com olatak abone oldum
    Kazanmayi cok istiyorum

    YanıtlaSil
  89. Merhaba:)
    Kanala asumanasuyum Ayse adıyla üye oldum.
    Şans bana gülsün:)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. Merhaba,
    Takipçinim. Kanalını takibe aldım Eda Şen ismi ile.

    Sevgiler
    EDA ŞEN
    eda.sen1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. Bu güzel çekilişe bende katılmak istedim :) Veeee birmutlulukatolyesi adıyla üye oldum. Mail adresim ise birmutlulukatolyesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. abone oldum
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    Özlem E.

    YanıtlaSil
  93. Merhaba cekilisine katılıp şansımı denemek istiyorum =)
    Youtubeda ceylanozcan94 adiyla takipcinim.
    cylnozcan@yandex.com

    YanıtlaSil
  94. abonenizim oldum benimle tam sizlik ile üye oldum :) Fadime_tut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  95. sevinç gök mail adresim: sevinckizi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  96. Pekbilmişin dünyası ismi ile aboneyim :) er_a_kon@hotmail.com sevgiler :)

    YanıtlaSil
  97. Burcu yelken burcuugurlu45@hotmail.com

    YanıtlaSil
  98. pelin yıldırım (youtube) adıyla üye oldum. pelinyldrm1@gmail.com
    nilep9@hotmail.com
    şartlar tamamm:)ayrıca twitter,google ve bloggerdada yarışmayı paylaştım ama onları şartlarda istemediğin için linklerini atmadım:)

    YanıtlaSil
  99. merhaba Mery i. olarak aboneyim
    charrissa2@hotmail.com mail adresim :)

    YanıtlaSil
  100. merhaba seher aydın adıyla aboneyim

    seher_uu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. Merhaba,

    Youtube da Sibel Ergen olarak abone oldum.

    sibelergen55@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. Burcu Aslan adıyla youtube kanalına abonenim :)
    brcuaslan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. Nurcan Karaca adıyla abone oldum.
    nurkrc@gmail.com

    YanıtlaSil
  104. GÖKSU KIRDEMİR olarak aboneyim. :)
    goksukirdemir93@hotmail.com

    YanıtlaSil
  105. Ayşe Eroğlu adıyla aboneyim blog ve youtubedan takipçinim :=)
    ayseroglu33@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. Merhaba :) Tuğçe Demir olarak kanalına abone oldum.
    tqc.dmr92@gmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  107. Selam:) Yeni kanalın hayırlı uğurlu olsun ModaLizacım:) Hediyeler tam yazlık olmuş katılmazsam olmaz:)
    Blogu GFC'de B. Bilge olarak Bloglovinde bojelovin' olarak takipteyim.

    Youtubeda siradancamasirsuyu ismiyle abone oldum,
    http://www.youtube.com/user/siradancamasirsuyu

    yildirimbb@gmail.com
    Teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  108. kazanamayacağımı bile bile katılıyorum işte ne yaparsın hahahah :) kazanan kim olursa olsun şansı hep bol olsun diyerek sorunun cevabını veriyorum.Kanalına üyeyim. Banu D. adı ile ve mail adresim degerlibanu@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. mrb http://www.youtube.com/feed/subscriptions üyeyim.suzn kaya.mail adresim canyoldasim_14@hotmail.com.sevgiler

    YanıtlaSil
  110. Slm, sengül sevda olarak kanalınıza aboneyim
    sengulsevda@gmail.com

    YanıtlaSil
  111. Merhaba :) youtube kanalınıza Şeydanur Çetin ismimle abone oldum
    seyda.551@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. Merhaba :) Blog ve bloglovin takipçinizm ve Kanala abone oldum hepsinde ismim yasemin canbazoğlu. ysmncnbz1903@gmail.com

    YanıtlaSil
  113. Merhaba Youtube kanalınıza Anıl Öztürk adıyla üye oldum :) aanilozturk1@gmail.com mail adresim seni çoook öpüyorum tatlıııım :)

    YanıtlaSil
  114. Merhaba Zeynep Tür olarak abone oldum tur-karacam-zeynep@hotmail.com sevgiler.....

    YanıtlaSil
  115. Aboneyim (kloraklekesi) :) buyulufener87@mynet.com

    YanıtlaSil
  116. merhaba youtube dan abone oldum.melek hanem olarak umarım kzanırım.
    melekhnm@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. Merhabalar. Aboneyim: http://www.youtube.com/channel/UCXsoC48dmr3dx8Z-1Wk_m9g
    atuva9@hotmail.com
    Floral Grunge serisini hiç bir yerde bulamıyorum umarım bana çıkar :D

    YanıtlaSil
  118. Merhaba asli cicekci youtube abone. İsmi aslicicekci@gmail.com mail adresim sevgiler

    YanıtlaSil
  119. http://www.youtube.com/channel/UCwI3YA3IvGTNiVTyZCQBqTg
    filiz özkan
    bloglovin:arwenfiliz
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. dilekcee olarak abone oldum bol şans herkese
    dilekkeseroglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. Hediyelere bayıldıııım :)) Herkese bol şans
    kanala psmakeeup adıyla abone oldum
    mail adresim : pinartutuncuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. Kanala Poine Pa olarak abone oldum
    miss.poinepa@gmail.com
    Pınar Aktaş

    YanıtlaSil
  123. Fatma gunerkan adiyla abone oldum fgunerkan@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
  124. Serap Büyükkaragöz , Mail; Serapbkk@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  125. wronglights

    mcrprst@gmail.com

    :)

    YanıtlaSil
  126. cherry pie

    876merve@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. Merhaba canım makyajsever olarak takiptesin zaten;)

    makyajj_sever@hotmail.com

    YanıtlaSil
  128. Deniz taskin olarak uzun suredir aboneyim deniztsk87@gmail.com

    YanıtlaSil
  129. bayadır takip ediyodum seni ama youtobe'den yeni abone oldum. serapergune@gmail.com olarak abone oldum. ulaşmak istersen gitarist_serap_82@hotmail.com adresini kullanabilirsin. kazanmak çok istiyorum ama sen kazanamazsam da ulaş :))

    YanıtlaSil
  130. Nekadar şık ve tatlı ürünler youtubeda nasıl link veriliyor bilemiyorum ama zeynep kara olarak abone oldum
    zeynepsaridan@mail.com.tr

    YanıtlaSil
  131. youtube da zaten takipdeyim :) gülsüm pelin şipka olarak abonenimmm :)
    gps87us@gmail.com
    herkese iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  132. Yagmur Celik adiyla uye oldum.
    Email:cyagmur45@gmail.com
    Herkese bol sans! :-)

    YanıtlaSil
  133. Selam sakura uchiharuno olarak aboneyim mail adresim irem_artun123@hotmail.com herkese iyi şanslar :-)

    YanıtlaSil
  134. slm derin yıldırım adıyla abone oldum.dorakamij@gmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  135. Merhaba :) YouTube kanalını Audrey Kawaii ismiyle takip ediyorum. Herkese bol şans.^^
    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  136. merhabe youtube adım kader zlm :) mail se defneela93@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. Selam canim gercekten cok güzel ürünler ben de sansimi denemek istiyorum.Ipek Kuzucu adiyla üye oldum. ipekkuzucu@gmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
  138. sıla tüfekçi :) sila.tufekci@gmail.com bakarsın şans bize de güler :)

    YanıtlaSil
  139. Esra Ebru Bolat adıyla youtube da abonen oldum
    Mailim : esra_ebru_46@hotmail.com
    Umarım bu cici hediyeler benim olur

    Seni de bloguma takipçi olarak beklerim
    http://hepimizegerek.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  140. cansu ray adımla abone oldum
    cansuxl00003@hotmail.com
    umarım bana çıkar

    YanıtlaSil
  141. merhaba
    hediyelerin hepsi birbirinden güzel
    takipcinim.
    esgizoz@gmail.com
    youtube dan esin gizem

    YanıtlaSil
  142. nazan gökçe nazanguler@gmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  143. herkese bol şans;) tugbasatelier@gmail.com

    YanıtlaSil
  144. Bengisu Erciyas ismiyle kanala üye oldum :)
    bengisuerciyas@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. Mine Canan Çiftçi adıyla takipteyim.

    mncnncftc@gmail.com

    YanıtlaSil
  146. sartlar tamam demirdefnetwins kullanici adim
    esimin sansina katildim
    demirdefnetwins@gmail.com
    mehmet

    YanıtlaSil
  147. ekonomikyedeksise adı ile takipçinim.

    ekonomikyedeksise@gmail.com

    YanıtlaSil
  148. irem1235 ismi ile abone oldum
    mail adresim iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  149. merhaba uğur aksu adı ile takip ediyorum.
    class366@mynet.com

    YanıtlaSil
  150. arık abonenim
    mailim:nnerve92@gmail.com

    YanıtlaSil
  151. deniz güner karabaş adıyla takipcinizim denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  152. E.N.Erboz adi ile abone oldum
    https://twitter.com/enedefdem
    enerboz@gmail.com
    esra
    sevgiler

    YanıtlaSil
  153. sena inanır adıyla abone oldum

    sncnnnr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  154. Merhaba:)

    youtube da merve ak adıyla abone oldum.
    mailim: ak.merve@hotmail.com.tr

    şans her zaman sizinle olsun... sevgiler:)

    YanıtlaSil
  155. Emine Kılıç adıyla abone oldum.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  156. slm abone oldum tugba çiftci adıyla..

    adyghe-kizi01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. Merhabalarr Daha yeni takipe başlamama ramen çok sık takip ediyorum sizi aboneniz oldum bende herkes gibi tabiki yarışmaya katılmak istiyorum şimdidenn teşekkürler buda msnım :D esra_yldrm.95@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. oo, hediyeler süper :))
    TheTurkovic ismiyle abone oldum.
    bilge20102010@mynet.com

    umarım şans bana güler :)

    YanıtlaSil
  159. selamlar :)sizi emine ezgi olarak takip etmekteyim. http://www.youtube.com/channel/UC3Pxat4JHx5cU-B8tJgMxnQ
    ezqim_71@hotmail.com

    YanıtlaSil
  160. selam
    bakimli anne olarak uye oldum
    bakimlianne@gmail.com

    YanıtlaSil
  161. Süpersiniz abone oldum lilish lilish olarak sevgiler
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  162. Murat Avci olarak 336. aboneniz oldum
    muratavci980@gmail.com
    murat

    YanıtlaSil
  163. Gail Martens

    mail:kolera9@gmail.com

    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  164. EMİNE ARSLAN
    er.em2524@gmail.com

    İnşallah şans benden yana olur. ;)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  165. merhabaa balsa gazbeton adı ile abonenizim. blsgzbtn@outlook.com, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  166. Merhaba. :) Hediyeler harika bu arada. :) Gamze Çilsal adıyla takipteyim. :) Mail adresim>> tomurcuk_rock@hotmail.com

    YanıtlaSil
  167. merhaba :)
    Abone oldum. ve mailim :
    nurgul.ozkara@gmail.com

    YanıtlaSil
  168. sartlar tamam
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100003605698936
    https://twitter.com/nryc35
    ynrvc35@gmail.com izleyici adim ve mailim
    nur
    348. aboneniz oldum

    YanıtlaSil
  169. merhaba. abone oldum ayselozcan16@yahoo.com

    YanıtlaSil
  170. hediyeler harika canım
    Tuba öztürk adıyla abone oldum

    tt.tubaozturk@gmail.com

    balon düşkünü ♥:)

    YanıtlaSil
  171. Banu D ile abonenim canım zatennn ;)) artı elbette ki mail adresim degerlibanu@gmail.com 'dur. yanii şartlar tamam dır :)

    YanıtlaSil
  172. Banu D ile aboneyim aboneeeee :) ve elbetteki mail adresim degerlibanu@gmail.com 'dur. Yani şartların tamamdır. ;))

    YanıtlaSil
  173. Merhaba. Yasemin Tuz adıyla abone oldum. umarım şanslı olurum çünkü hediyeler süper :)
    yasemin_tuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  174. Merhaba,

    Hediyelerin bir harika. İnşallah şans benden yana olur.

    Siten çok güzel ;))

    YanıtlaSil
  175. smhsemiha@gmail.com adresi ile abone oldum mailimde budur

    YanıtlaSil
  176. Merhabalar izleyicinizim
    https://twitter.com/SEDA_DNCR
    https://www.facebook.com/kubra.akde/posts/533914889991475
    https://plus.google.com/u/0/117919961288926505531/posts/g1sFeegabL3
    facebook twitterda g+ paylaşımda buludum SEDA DİNÇER sedadincer90@hotmail.com sevgilerrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  177. s.a. Nigar demirci adıyla abone oldum
    nigar.1968@gmail.com
    inşaallah zamanı kaçırmamışımdır hayırlı bereketli günler dilerim

    YanıtlaSil
  178. merhaba gamze ilgar adı ile abone oldum.
    gamseilgar@gmail.com mail adresim iyi günler ...

    YanıtlaSil
  179. merhaba çiğdem oğuz adıyla abone oldum
    cigdemoruc80@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  180. bugünn günlerden sonuc günü ve twtterdada bahsettıgım gıbı ugur getirsin diye youtube dakı gibi 3 dk lık makyaj ve dalgalı saclarlayım seni izleyerek hazırlandımmm,umarım ugur getirir cok istıyorum ..

    YanıtlaSil