15 Temmuz 2013 Pazartesi

Instagram Günlükleri #26

Geçtiğimiz hafta neler yaptığımın bir özeti aslında instagram günlüklerim. Benimde yazmayı en sevdiğim post lardan biri. O zaman başlayalım!
 
Tırnaklarınız uzamıyor, çabuk kırılıyorsa çaresi menekşe yağı. En net örneği ben mesela. Tırnak uzatmak benim için çok zordu. Uzasa bile hemen kırılırdı. Taaa ki menekşe yağının bu faydasını duyana kadar. Hemen watsons yollarına düştüm ve aldım. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve tırnaklarım hiç kırılmadı. Kendim törpüleyip kısaltmaya başladım o derece. Tırnak problemi olanlara kesinlikle tavsiyem.

Hayatta en çok neyi sevdin deseler önce onlara sushi yi anlatırdım:)) Tamam abarttım belki ama inanılmaz seviyorum sushi denen meleti:) Deniz ürünlerine karşı zaten aşıktım ama sushi apayrı birşey benim için. Artık paket yaptırıp eve getiriyorum o derece❤ ❤ ❤ ❤

Yeni çantamla ilk kombinlerimden biri bu. Çanta harika bir mint yeşili. İndirimden aldığım tek şey kendisi. Yeri şu sıralar apayrı.

Kıtır kıtır kum efektli oje çıkarda almazmıyım. Seviyorum yapısı böyle olan tırtıklı olan ojeleri. Pastel de bu oje serisiyle gönlümü fethetti. Diğer renkleri de mutlaka alınacaklar listesinde.

Ve son olarak Bursa Sukaypark ta akşamüstü keyfi yaptığımız bir kare. Okuduğunuz için teşekkürler. Bir sonra ki günlükte görüşmek üzere:*

3 yorum:

  1. SUSHIIII delisi birine bu yapılmaz :) bende çoook severim favori yiyeceğim her gün yesem bıkmam usanmam :) menekşe yağını da en kısa sürede deneyeceğim.
    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben bunları an be an gördüm kii :)

    bu arada gözlüklerini çok bir kez daha sevdiiim :) ben de mi alsam ne :))

    ojesandigi.blogspot.com

    YanıtlaSil