24 Temmuz 2013 Çarşamba

Bebak Bacak Fondöteni

Geçtiğimiz hafta Bebak tan aldığım paketi instagram da paylaşmıştım. Geçen süre içinde ürünleri deneme fırsatı buldum yavaş yavaş. Öncelikle merak ettiğim bacak fondöteni idi. Daha önce hiç kullanma gereği duymadım bu tarz ürünleri. İlk defa olacağı için, hem merak hem heyecan ile denedim hemen. Sonuç aşağıda bakın;)
3 aşamayı da sizler için fotoğrafladım. Soldan sağa değişim gayet açık bence. Sıktığınız zaman rengi çok koyu gibi görünse de dağılması harika ve hiç bir renk ayrılığı yok. 3 numarası da cuk diye oturdu tenime. Uygulaması birkaç dakika ve sonuç mükemmel. Bunun yanında 2 gün kalıcılık. Terleme de,  akma bulaşma yapmaması ve dahasıııı... Kesinlikle tavsiye edeceğim ve kendimin de bundan sonra kullanmaya devam edeceğim bir ürün.

Ürünler için Bebak a çok teşekkürler.
Bebak Instagram (@bebakacibadem)

7 yorum:

  1. Ben bu ürünü kullandım ve çok memnun kaldım :) Oldukça güzel bir ürün diyebilirim.

    YanıtlaSil
  2. great review,love it,looks great :)

    YanıtlaSil
  3. 22 lira hesaplıymışta.. Markasını tam hatırlamıyorum Gratiste 45-54 lira arası değişen bir ürün vardı sanırım emin değilim yanlış olmasın.. çok fazla gelmişti fiyat. Teşekkür ederim faydalı yazınız için.. Bu üründen bi tane de ben edinecem en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  4. Super bir urunmus!
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyo denemek lazım :)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil