12 Temmuz 2013 Cuma

Essence Alısverisim

buycosmo.com a ne kadar teşekkür etsem az. Essence ürünleriyle beni buluşturan tek yer! Çünkü HALA Bursa' da 1 tane bile Gratis mağazası yok:@ Essence Floral Grunge serisinin geldiğini görünce hemen siparişi verdim ve bu güzellikleri aldım. Ve ertesi gün elimdeydiler. Hem fiyatları, hem çabuk gönderimleri sayesinde buycosmo.com online kozmetik alışveriş siteleri arasında bence en iyilerinden biri. Hadi neler aldığıma bir de yakından  bakalım;)
Essence Floral Grunge Lipgloss Set: Bu setten 1 tane daha var farklı renklerde. Bana bu renkler cazip göründüğünü için ben bunu seçtim. Birtanesini denedim ve yapış yapış fazlasıyla:/ Pek sevdiğimi söyleyemem. Kutusu ve renkleri diyorum sadece❤ Fiyat : 8.55

Essence Floral Grunge Nail: Daha deneme fırsatı bulamadım nasıl durduklarına dair bir fikrim yok. Ama bugün yarın deneme yapıp instagram hesabımda paylaşırım. Fiyat: 2.50

Essence Floral Grunge Blush: Fotoğrafta rengi farklı çıksa da harika bir şeker pembesi allık. Bronz ve şeftali tonlarını tercih ediyorum normalde allıklarda. Belki bu alışkanlığımı değiştirebilir.
Fiyat: 8.55

Essence Night Club Eyeshadow: Renklerine vuruldummmm. Normalde far kullanan biri değilim fakat özel günlerde tercih edebileceğim renkleri birarada görünce dayanamadım bunu da aldım. Fiyat: 11.95

Essence stay all day Eyeshadow: Krem yapılı bir far. Denedim uygulaması oldukça basit. Parmak uçlarıyla kolaylıkla uygulanabiliyor. Işıltılı bir yapısı var sevdim. Ve fiyatı sadece 3.50

Essence all about matt fixing loose powder: Arayış içinde olduğum bir üründü. Özellikle yaz ayları için ideal. Tüm makyajı yaptıktan sonra yüzünüze uygulayın ve parlak görünümü engelleyin. Mat görünüm veren transparan bir pudra kendisi. Fiyat: 11.95

Essence Nail Colour 3 Ticket to the show: 3 renk biarada olan oje. Canlı farklı renkleri de var. Ben koyu tercih ettim ve denemedim daha yine. Merak edip aldığım bir üründü sadece. Fiyat 3.50


Benim Essence alışverişim böyleydi. Sizinde yaşadığınız yerde Gratis yoksa ve benim gibi essence ürünlerini merak ediyorsanız eğer buycosmo ya bir bakın derim. Daha birçok marka harika indirimlerle orada. Hadi o zaman TIK TIK

6 yorum:

  1. hepsi çok güzelmiş.koskoca bursada hala gratis olmamasına çok şaşırdım doğrusu.Lipglosslar çok güzelmiş.Bir ara bende almak istiyorum.Artık senin gibi internetten alıcanım bende :) güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Koca Bursa'ya neden bir tane bile Gratis açılmıyor bende bunu anlamıyorum! Bu arada Essence'lerini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. gülerek kullan çok tatlı renkleri hepsinin :)

    YanıtlaSil
  4. transparan pudrayı ayıla bayıla kullanıyorum:) cok sevceksinnn:)

    YanıtlaSil
  5. Su Bursa'yı resmen unuttular hala gelmemesı cıleden cıkartıyor! Bende rujları gorunce begenmıstım ama yorumunu ıyıkı gordum almaktan vazgectım :) gule gule kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Kaplikaya ozdilekte standi var, bugyn gordum yeni kurmuslar :)

    YanıtlaSil