27 Haziran 2013 Perşembe

Instagram Günlükleri #25

Merhaba
Bu hafta ki instagram günlüklerimde şimdi farkettim ki ne giydiğime ve kendime fazla yer vermişim:) Bu seferlik te böyle olsun artık.  

Uludağa çıkarken Dağyolunda harika günbatımı manzarası olan ve çoğu kişi tarafından daha keşfedilmemiş bir cafe bulduk. Yeni uğrak yerimiz artık burası oldu gibi. Armutlara istediğin gibi yatıp yayılmak, salıncağında güneşin batışını izlemek ve çalışanların güleryüzü ile benden tam puan aldı bile. Yerin adı mı? Küçük bir sır;)

Online alışveriş ile dayanamayıp alınan elbiselerim. Sol tarafta ki siyah daha çok beğenildi ama pembe de harika. Rengiyle sanırım beni kandırdı.
 

 #tepedenmoda ile çektiklerimde böyle;)

5 yorum:

  1. aman aman aman maşallah çok keyifli bir post olmuş,nereymiş ayol o gizli yer belki bizde biliyoruz hehehehe :D seni seni sana kalsın sırf mekan demi yayıl dur:)))) elbiselerine,takılarına bittim güzele ne yakışmaz:)

    YanıtlaSil
  2. sondan bi önceki resme bayıldım çok ciks olmuş öyle diyolar ya şimdi aynen öyle olmuş ellerinin ve ayaklarının güzelliği zaten tartışılmaz ojelerine bayıldım sandaletlerinede hayran kaldım senin güzelim ayaklarında kendilerini bulmuşlar baya gzel yazdım ama demi

    YanıtlaSil
  3. Elbiselerine bayıldım tam olarak nerden aldığını yazarsan sevinirim özellikle siyah çok şıkmış sanada çok yakışmış sandaletlerinin rengide harika kısacası harikasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim;) elbiseleri trendyol dan almıştım. ama hangi marka inan hatırlamıyorum. sandaletlerde lc waikiki den di geçen yıldan

      Sil
  4. elbiseler çok yakışmış canım,pembe converse'lerde çok tatlı.bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil