2 Temmuz 2013 Salı

Miskin Kek Makyaj Çantamı Karıştırdı!

Miskin Kek her hafta bloggerların makyaj çantalarını karıştırıyor. Geçtiğimiz hafta bana attığı mail ile benim de bu etkinliğe katılmamı sağladı sağolsun. Hem onun gibi tatlı birini tanıma fırsatı buldum bu sayede hemde böyle güzel bir etkinlikte yer aldım. Ben size detayları vermicem şimdi. Ama makyaj çantamda neler varmış, güzellik sırlarım nelermiş öğrenmek isterseniz eğer hemen Miskin Kek bloguna yol almanız lazım;)

Miskin Kek blogunun izleyicilerini de unutmak olmaz. Yaptıkları güzel yorumlar için bana geri dönüşleri için çok çok teşekkür ederim. Miskin Kek sayesinde blogumu tanıma fırsatı bulan ve beni izlemeye alan herkes ModaLiza ya hoşgeldiiii :*

Miskin Kek için TIK TIK!

1 yorum:

  1. Ne kadar tatlı, cana yakın ve güzel bir insansın böyle. Çok eğlenceli oldu :) İyi ki de sana mail yazmışım <3 Sevgiler

    YanıtlaSil