29 Temmuz 2013 Pazartesi

Instagram Günlükleri #27

Mudo da ki harika indirimden bu cicileri kaptım. 45 TL fiyatı. 2. ürünü de %50 indirim var. Rengi ile görür görmez vurulduğum bir ayakkbı kendisi. Toms modeli. Rahat mı rahat. Converse ler bunlar gelince bir kenara atıldı:) Neon pembe olduğu için çok fazla dikkat çekici. Almak isteyen varsa mutlaka bunu hesaba katsın. Çünkü ciddiyim herkes ayakkabılara bakıyor önce bi:))

turuncukasa.com da indirimi duyunca hemen girip 3 tane aldım bu güzellerden. Zaten ürünler 1 saat için de de tükendi. Bu kadar büyük indirim nasıl oluyor anlam veremesemde aldığıma mutluyum. Makyaj temizleme de gayet başarılı.

Yine bir watsons a girip şöyle bir bakayım dedim ve çıktım bunları almışım:) Çok lazım mı hayır aslında ama kenarda bulunsun kullanırım ben mantığı.  Aseton ve gözaltı roll-on hariç diğerleri indirime kapılıp alınmış ürünlerdir.

Geçtiğimiz hafta watsons tan aldığım paket içeriği bir harika. Bununla ilgili bir yazı yazıcam zaten. Yakında...

Stok yapılıyor güneş kremleri güneş yağlarıyla ilgili. Eda Taşpınarında bu koleksiyon içinde olması lazımdı ama değil mi? enmoda.com dan ücretsiz kargo ile birkaç günde elimdeydi. Kokusu çok ama çok güzelllll....

3 yorum:

  1. ah ah gittim ve ayakkabının numarası kalmamıştı.Çok kederliyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh ki ne ahhh o zaman:( internet sitesine bak birde satış yapılıyo sanırım online belki vardır

      Sil
  2. baktım internetten sitesine olmadı ordan alıcam artık :)

    YanıtlaSil