10 Temmuz 2013 Çarşamba

YSL BabyDoll Mascara


Geçtiğimiz günlerde Yöntem PR tarafından gönderilen harika bir paket aldım. Instagramdan takipte olanlar bilir. Birçok blogger a bu paketten gönderildi. Bende hemen sizler için denedim ve fotoğrafladım bu güzellikleri.

Öncelikle herkesin bayıldığı çantası❤ Gerçekten çok şık. Kendisi makyaj çantam oldu bile:) Ne çok büyük ne çok küçük. Tam dışarı çıkarken alınması gereken makyaj malzemelerini depolayacak kadar.

Siyah göz kalemi daha önceden de severek kullandığım bir üründü. +1 tane daha yedekte olması tabi ki kötü değil;) Kalıcılığı, simsiyah oluşu, kolay uygulanması ile tavsiye edebileceğim bir göz kalemi.

Göz makyajı temizleyici de gayet başarılı. Onunla ilgili söyleyebileceğim pek fazla bir şey yok açıkçası.
Ve post un yıldızına geldi sıra. YvesSaintLaurent BabyDoll Mascara. Ambalajının ciciliği tartışılmaz. Dünyaca ünlü bir marka olması zaten bir güven sebebi. Fırçası tarak şeklinde olanlardan. Bu tarz fırçalı ürünleri açıkçası normalde tercih etmiyorum. Diğerleri bana daha sempatik geliyordu ta ki bunu deneyene kadar. Kıvırması, hacim vermesi harika. Tek kat ta bile sonuç veriyor. Ben yine de 2 kat uyguladım ama alışkanlıktan:)) Dökülme yapmadı hiç, kalıcılık harika. Çıkarırken de göz makyaj temizleyici sayesinde hiç zorlanmadım.
Yaniii sonuç olarak ben sevdim. Farklı bir rimel arayışı içinde olanlar, kıvırma ve hacim arayanlar gönül rahatlığı ile bu ürünü satın alabilirler. Fiyatı 79 TL

Sizde bu mascaraya sahip olmak istiyorsanız eğer YSL BabyDoll Facebook uygulamasına bir göz atın derim. Çünkü 1 ay boyunca her gün 1 kişi bu güzelim mascarayı kazanacak!


Yarışmaya katılmak için;


 ❤ Yöntem PR ye çok teşekkürler❤

3 yorum: