30 Mart 2012 Cuma

❤ 30 Mart

Hani bazı tarihler vardır, insan yaşamında önemi olan unutamadığınız. İşte bugün, 30 Mart ta benim için öyle....
Yıllar geçer üstünden, kişiler değişir ama o yılın bir günü ne olursa olsun sizin için hep özeldir. 30 mart benim özelim. Aradan yıllar da geçse önemi hep aynı benim için ve öyle de olacak gibi.
Hani unutmak istersin, denersin başaramazsın. Unutmak istedikçe de düşünür aklınıza sokarsanız farkında olmadan."Her unutmak çabası bir hatırlamaktır aslında" diye bir söz duymuştum, aslında aynen öyle. Ve ne unutması gittikçe daha da bağlanırsınız o düşünceye. Ve en sonunda birgün bakmışsınız ki artık unutmaya çalışmak yerine güzel anılarla başbaşa kalmışsınız.
Ben şu an unutmayı çalışmak kısmını geçmiş, güzel anılarla birlikte yaşamaktayım. O yüzden 30 Mart artık benim acıyla, üzüntüyle hatırlayacağım bir gün değil. Yılın en sevdiğim günü....

2 yorum:

  1. ne mutlu=) umarım hep güzel anıların birikir bugün üzerine..

    YanıtlaSil
  2. çok özlediğim ben türkiyenin bir ucunda görev yaparken o öbür ucunda olan babişimin doğum günü :( hüzünlendirdin beni canım :(

    YanıtlaSil