23 Mart 2012 Cuma

PİNK BLUE


Miniboy bugün ne giydim postu aslında. Hiç olmadık bir zamanda acele acele çekilen birkaç kare fotoğraf.. O yüzden "miniboy ne giydim" olarak adlandıyorum.

Güneş yüzünü gösterdi ve kalın kabanlardan kurtulduk çok şükür. Nasıl özlemişim böyle giyinmeyi. Aslında blazer delisi olarak sürekli mevcut olanlardan birini giyesim var fakat bugün böyle bir değişikliğe gittim. Gömleğimi yeni almamında bunda etkisi büyük. Yeni aldığım birşeyi hemen giyip dolaşmak gibi bir istek bir arzu duyuyorum ben hep:) O yüzden renklerine bayılarak aldığım yeni gömleğimi, yeleğimle kombinledim ve tarzım olan spor a büründüm. 
Bu havaların da tadını çıkarmak lazım. İlkbahar gibisi yok! Hele Mart ayı bende çok önemli günlere ev sahipliği yapmış olduğu için yeri apayrı;)

BOL GÜNEŞLİ GÜNLER..



7 yorum:

  1. her yere renk geliyor cok mutluyum=)

    YanıtlaSil
  2. gömleğin rengi çok yakışmış.(:
    kendiside pek güzelmiş nerden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
  3. renkler harika canim :) saclarin zaten harika! Cok cici olmusn, yuzundeki gulucuk hep olsun hemi,
    mutlu bir haftasonu diliyorum sana <3

    YanıtlaSil
  4. Kareli gömleğinle şişme yelek çok şeker olmuş canım öptüm!

    YanıtlaSil
  5. Çok şıksın gömleğini çok sevdim bende de senin gibi yeni aldığım şeyi anında giyme gibi bir hevesim var eğer uzun süre bekletirsem hevesim kaçıyo:) her zamanki gibi çokta güzelsin öpüyorum!

    YanıtlaSil
  6. That is a very nice watch, i especially loving it when its made of white ceramic!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. superstarlar, pembik-mavi bir gömlek, kot, uzun saçlar, bol yanak, kendime bakıyor gibi oldum :)

    YanıtlaSil