6 Mart 2012 Salı

AveSeena ile Doğal Bakım


AveSeena paraben içermeyen doğal gece ve gündüz kremi ile yüz maskesini deneme fırsatı bulduktan sonra görüşlerimi yazmak istedim. Peki neden AveSeena sorusuna cevap olarak sitesinde şu şekilde açıklama yapılmış.

En yüksek kalitede, güvenli ve taze, doğal veya doğa dostu malzemeleri kullanmaya inanıyoruz.
Vücudun heryerini saran cildimizin, doğanın parçası, besleyici maddeler içeren ürünlerle güzelleştirilmesine inanıyoruz.
Paraben türü koruyuculardan uzak durmayı tercih ediyoruz.
Petrol türevi mineral yağ veya parafin gibi maddeleri kullanmıyoruz.
Dünyaca kabul edilen Avrupa ve Amerika kozmetik standartlarına uyulması gerektiğine inanıyoruz.
  Kozmetik ürün ve hammaddelerini hayvanlar üzerinde test edilmesine kesinlikle karşıyız.






Akai Çileği, Kuşburnu, Zeytin Yaprağı, Argan, Rhyolite, Yulaf, Pirinç, Beyaz Kil,
Yasemin, Gül + Sandal ağacı

Bir maske: Beş tarif + Beş farklı etki

İstediğiniz sıvı ile karıştırarak maskenizin içeriğine siz karar verebilirsiniz. Yüzünüze sürdüğünüz maske cildinizi besleyip dinlendirirken, durulama yaptığınızda mikro dolaşımınızı hızlandırarak canlandıracak ve peeling etkisi ile derinlemesine temizlik ve pürüzsüz görünüm sağlamaya yardımcı olacaktır.

Amazon ormanlarının cildi canlandırmaya yardımcı polifenol zengini Akai çilekleri, C vitamini deposu Kuşburnu, antioksidan Zeytin yaprağının besleyici özellikleri maske yapısında ortaya çıkar.
Yağ emici Beyaz kil, rahatlatıcı Yulaf ve Pirinç tozları gözeneklerde biriken kirleri emerek, cildi derinlemesine temizler. 
Minerallerce yoğun volkanik lav tozu Rhyolite ve mucizevi Fas Argan tozu peeling yaparak yorgun, soluk ifadeyi canlandırır, cildinizi pürüzsüzleştirerek yumuşacık yapar.
tazeleyici + arındırıcı
bütün ciltler
kuru, normal ve olgun ciltler için haftada bir,
yağlı ciltler için haftada iki kere kullanılması önerilir.
Kullanım şekli:  1-2 tatlı kaşığı maske, eşit miktarda ve aşağıda açıklanan sıvılar ile karıştırılır.
Elde edilen karışım göz çevresi hariç, yüz ve dekolte bölgesine sürülür. Yaklaşık 15 dakika kuruması beklenir.
Tamamen kuruduktan sonra ılık veya soğuk su ile yıkanır.

Maskenizin kıvamını ve etkisini siz kontrol edin
Hafif temizleme etkisi için: daha çok sıvı
Derin temizleme için: daha az sıvı kullanın.
Önceki uygulamalardan artakalmış ıslak maskeyi lütfen kullanmayınız. Her uygulama için taze maske hazırlayınız.
Maskeyi hazırlayabileceğiniz taze sıvılar:
Soğuk su: serinletici + nemlendirici
Kapağı yeni açılmış maden suyu: tazeleyici, besleyici + mineral desteği.
Taze soğuk süt: tazeleyici + besleyici. İçeriğindeki protein, mineraller + laktik asidin arındırıcı etkisi.
Soya sütü: tazeleyici +besleyici, protein, mineraller + Vitamin E içeriği ile vejeteryan alternatifiniz..
Taze portakal suyu: yoğun C Vitamini ile canlandırıcı etki..



Benim görüşlerime gelecek olursak gayet hoş kokulu, emilmesi kolay ve cilde canlılık kazandıran kremler bunlar. Ben düzenli olarak gece ve gündüz kullandım. Gündüz kremini makyaj yapmadan önce sürdüm. Sonrasında  makyaja geçtim. Sonuç gayet iyiydi. Yani makyaja başlamadan önce kullanabilirsiniz. Gece kreminin etkisini de sabah kalktığınızda görmeniz mümkün. Cilt taptaze, ışıl ışıl ve yumuşacık.

Ürünler için AveSeena ya çok teşekkürler, deneme fırsatı buldum.

Daha ayrıntılı bilgi için internet sitesini ziyaret etmenizi öneririm.


 


8 yorum:

  1. ben ürünlerden cok ojelerine baktım=) harika!

    YanıtlaSil
  2. gece kremine hastayım ben cok tatlı bir aydınlık veriyor yumuşacık cilt:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de maske yapmak istiyorummm:)

    YanıtlaSil
  4. bende ojelerıne baktım en cok :)

    YanıtlaSil
  5. bende china doll var bayılıyorum kokusu dokusu falan harika. keske maskeyi de alsaydım
    maskeyi denediniz mi acaba?
    ojeler harikaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. china doll gece kremi gerçekten çok iyiydi. maske var ama henüz denemedim. daha sonra ayrı olarak onunla iglili bir yazı yazmayı düşünüyrum.takipte ol;)

      Sil
  6. Paylaşımlarınız işimizi gördü ve sık sık bloğunuzu takip etmeye başladık.Asp tasarim firması olarak paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil