1 Nisan 2012 Pazar

TOP: MİNT


Yeni bir ay, yeni bir gün.. Oldum olası 1 Nisan geyiklerini hiç sevmedim. O yüzden o konuya hiç girmek bile istemiyorum:) Yeni aya, bir ne giydim postu ile başlayalım istedim ki bu başlangıç olsun, bundan sonra da bol bol fotoğraf çekinip sizlerle paylaşayım. Hafta sonu alışverişim epey dolu geçti. Neler aldım nelerrr:) Onları bir gün ayrı bir post ile yayımlayabilirim;) Bu fotoğraflarda olan şapkam da onlardan biri. Çok sevdim hemen taktım. Bu yaz boyunca ayrılmaz bir ikili olacaz gibime geliyor.

Nisan ayı daha ilk haftasından itibaren yeni aldığım kararlar, uygulamaya geçireceğim projelerle şimdiden çok güzel. Umarım Nisan bol güneşli, herşeyin yolunda gittiği herkesin mutlu olduğu bir ay olur.

İYİ HAFTALAR

MUTLU PAZARLAR....




 Sister

Bu arada sizlerinde fikrini almak istiyorum kaşlarım konusunda. Ben hep kalın kaş sevdim ve kaşlarımı almadım. Bu ara pek gözüme batmaya başladılar napsam inceltsem mi acaba biraz, ne dersiniz?


21 yorum:

  1. İnceltme cnm çok güzelsinnn!!;)

    YanıtlaSil
  2. bir şapka delisi olan ben ilk görüşte bağlandım şapkana :) sana da çok yakışmış güle güle tak :)
    ayrıca altına converse giydiğin pantolonun paçalarını kıvırman bir harika :)

    Herkes için iyi bir Nisan Olur İnşallah :)

    YanıtlaSil
  3. bence gayet güzel görünüyorlar dokunma zaten kalın kaş moda;)

    YanıtlaSil
  4. haayıırr sakın almaa:) böyle çok güzeller bence bende almadım düşünmüyorumda.sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Şapka ne kadar yakışmış sana bence kalın ve doğal kaş en güzeli hiç bozma :)

    YanıtlaSil
  6. Kaşların zaten alınmış gibi duruyorlar ve çok da kalın değiller böylesi daha güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
  7. canımıniçii harika olmuşsuun :))
    nasıl yakışmış yaa mint rengi..kaşların bence güzel ama daha çok seveceksen belki tek sıra alınabilir..

    YanıtlaSil
  8. Mint kazağını sevsinler snn çok hoş :) öptm tatlm

    YanıtlaSil
  9. Bence inceltme, böyle çok doğal ve hoşlar :)

    YanıtlaSil
  10. annemmmm annneeemmmm bu aralar bir saç bir kaş takıntısı,bol bol alışverişlerr falan noluyor kuzum bahar depresyonunamı girdin yoksam,bak bende bir damla sakızlı türkiş kahve var her derde deva haberin ola:)
    bu arada fikrim asla inceltme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa Edam sormaaa bir değişiklik yapmam lazım ama ne bulamadım,saça kaşa sarıyorum işte:D o türk kahvesini de içelimm bir ara.öpüyorumm kocamannnn

      Sil
  11. Ay canım bu renk nasıl yakışmış sana öle gözlerin daha bi ortaya çıkmış:) Bence hiç elletme böyle çok güzel duruyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımmm sağol;) o zaman gelen yorumlara göre dokunmuyorum bile:*

      Sil
  12. Bencde kaslrni alma pisman olrsn ayrica kazagni cok begndm nerdn aldn

    YanıtlaSil
  13. Mrb Ozlem.Dun bende anatolium avmdeydim ama seni gormedim.buarada sapkan ve mint kazagin cok guzelmis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba cnm kalabalıktı zaten cok görmen mümkün olamazdı;)

      Sil