7 Mart 2012 Çarşamba

MİNT and COLAR


İlkbahar/yaz sezonunda pantalon,bluz,tişört,babet gibi birçok şeyde karşımıza çıkacak olan mint ve colar yani nane ve mercan renkleri sezonun modası..
Bugün ki avm turumda gördüğüm kadarıyla birçok mağaza da bu renkler mevcut. Özellikle Bershka,Stradivarius, Koton, C&A gibi mağazalar da bu gibi pastel tonlar görmek mümkün.

Bunun dışında neon renklerde oldukça trend. Pull&Bear in şeffaf neon çantaları, Koton un neon pembe/mavi pantalonları, kemerler, aksesuarlar gibi birçok şeyde de gözalıcı neon renklere rastlayabilirsiniz.

İlkbahar/Yaz ayları pastel tonlarla sade ve yumuşak, neon renklerle de bir o kadar cıvıl cıvıl geçeceğe benziyor;) Ben bu 2 rengin uyumunu çok sevdim, sizce nasıl?

PASTEL no. 85
ALIX AVIEN no. 276


8 yorum:

  1. Çok beğendim canım seviyorum bu iki rengi kombinlerde , tırnaklarda da hoş olmuş...
    Sevgiler
    www.tugbasatelier.com

    YanıtlaSil
  2. yok kesinnn bu yaz mint manyağı olacağım

    YanıtlaSil
  3. mint olsun, üç kuruş fazla olsun:))))

    YanıtlaSil
  4. bu iki rengin uyumuna bayılıyorum, tam yaz renkleri ! =)

    YanıtlaSil
  5. great colours!love them!
    if you like my blog you can follow me :)
    xx

    YanıtlaSil
  6. Bu renklerin uyumunu çok severim, ojede de deneyeceğim en yakın zmaanda

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil