26 Mart 2012 Pazartesi

Anket: Abiyeni Seç!

 











Kızkardeşimin nişanı yaklaştıkça ne giyicem telaşı başladı bende. Bu yüzden bir süredir internette elbise modelleri bakıyorum. Tercihim uzundan yana. Kısa model düşünmüyorum. Her zaman düğün, nişan yapmadığımız için uzun bir abiye ile hevesimi alayım istiyorum:) Benim bulup beğendiklerim bunlar. Ortalama olarak ne istediğim aslında belli. Modeller birbirine benziyor. Renk konusunda şuan gönlümden beyaz geçse de zamanla değişebilir. Yoksa  mor,yeşil,sarı her renge açığım. Eklediklerim arasında çook beğendiklerim var ama onları nerde bulucaksın o sorun:( Hiç olmadı özel dikim yaptırırım artık. Biraz daha zaman geçsin de pazar araştırmasına çıkar bakarım Bursa'da ne var ne yok. 2. çare de İstanbul artık.

Sizin beğendiğiniz hangisi? Yazmakla uğraşmayın diyerek anket ekledim. İşaretlemeniz yeterli;)
Fikirleriniz çok önemli,yardım lütfen....

PS. Anket şıkları en fazla 15 -idi o yüzden, yoksa yanlışlık yok:)
 

25 yorum:

  1. ben en çok 2 numarayı beğendim rengi de harika :D

    YanıtlaSil
  2. ben de bu sene abimin düğünü için elbise düşünüyorum ve tam da 5. sıradaki gibi bişey olmasını istiyorum :D

    YanıtlaSil
  3. karar veremedim:)) 1 - 7 - 9 ve 16:)

    YanıtlaSil
  4. 3 ve 9 'a bayıldım... Ama konu kız kardeş nişanı ise tercihim 3 numara :)
    Kız kardeşinize de mutluluklar.

    YanıtlaSil
  5. vayyyy 9.sunu çok beğendim,baktım herkes beğenmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Edam ya 9 süper de onun gibi bir model bursa da bulmak zor:/

      Sil
  6. Bu Modellere nerden baktın Link verir misin biraz daha fikir edınebilirim belki.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.simplydresses.com/ adresinden daha çok modele ulaşabilirsiniz;)

      Sil
  7. 11 çok değişik ve rengi de çok güzel bence

    YanıtlaSil
  8. Ben en çok 9 ve 16yı beğendim. 9 u ankette işaretledim ama 16 olmadığı için bir de buraya yaziyim dedim :)
    Şimdiden tebrik ederim kardeşini
    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. 1 ve 9 za bayıldım..:))
    Sayfanı keşfettiğime sevindim.
    Takibindyeim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. canım ,
    bence 3 -9 ve 14 süper...

    YanıtlaSil
  11. Love all the dresses!
    please take a look to my blog and let me know if you like it!

    www.crzcproject.com

    YanıtlaSil
  12. 13e bayildim, blogunuda cok begendim, takibindeyim, senide beklerim bloguma, trendberry.blogspot.com ;)

    YanıtlaSil
  13. elbiseyi degilde icindekileri secsem olur mu :D

    YanıtlaSil
  14. 9 numarayı bursa çekirge girişinde ismini hatrlayamadıgım tasarım elbiseler satan dükkanda gördüm çok daha farklılarıda var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ya bende biliyorum orasını da adını hatırlayamdım:)) bakmak lazım oraya her geçişimde görüyorum güzel farklı şeyler var

      Sil
  15. heeey ben de bursadanım bursadayım:)
    4 dedim.

    YanıtlaSil
  16. Hepsi birbirinden güzeller :) ama 1 numara çok daha iyi :)

    YanıtlaSil
  17. 14 ve 9 numara güzelmiş...

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil