8 Mart 2012 Perşembe

Wag Maşa Deneyimi


Uzun zamandır merak ettiğim, almak istediğim wag maşasına sonunda kavuştum. Kızkardeşim üzerinde deneyimi gerçekleştirdim ilk. Fotoğraflarda gördüğünüz gibi ilk hali gayet havalı ve bonus şeklinde bir saç.
 Su dalgası olarak anılsa da wag maşa, aslında tamamen saçı akşamdan örüp yatmış ve salmış gibi oluyor. Ve benim çok çok beğendiğim bir saç modeli olarak ortaya çıkıyor. Nasıl yapıldığına dair ufak bir video da çektik. İyi seyirler...

 
Yeni Video!
Youtube da ki diğer videolarım için https://www.youtube.com/modalizablog




 Fiyatını merak edenler için Boyner den 150 TL ye aldım.





 Ve son olarak benim wag maşalı halim. Sarı saçta kendini daha gösterdiğine şüphe yok tabi:) En sevdiğim yanıda, diplerden itibaren dalgalı ve doğal duruşu oldu. Sonuç olarak wag maşamın yeri artık apayrı. Kesinlikle tavsiye ederim almayı düşünenlere;)

PS. Kızkardeşim Meltem'e ithafen bu yazım. Çünkü bugün onun doğum günü. Mutlu Yıllar ablasının gülü:))




XOXO


40 yorum:

  1. böyle uzman tv izler gibi izledim =D çok eğlenceli olmuş. o değilde kardeşin saçlarını yakarak senin için kurban vermiş =) ve iki gün yıkanmayarak =D

    YanıtlaSil
  2. Ne harika bir aletmiş bayıldım hem kardeşinin hem de senin saçlarına :))
    Bu arada iyiki doğmuş Meltem ;))

    YanıtlaSil
  3. vavvvv süpermişş vallahi bi an düşündüm ama son hali sanki benim ilk halim,yani bana göre değil...ama kardeşinede, sanada inanılmaz yakışmış güzellik kraliçem...bu arada bu renk seni inanılmaz açmış,gözlerin dahada açığa çıkmış,ışık saçıyor bebişim..

    YanıtlaSil
  4. aaaa bunu ilk kez görüyorum bayıldım tam benim istediğim saç modeli!!! çok sevindim süper bir post hemen almak istiyorum;) harika olmuşsunuz!!!;)

    YanıtlaSil
  5. aa super gozukuooo..Denemeli

    YanıtlaSil
  6. nasıl güzel dalgalar nasıl güzel saçlar onlar öylee=)masallah!! bu arada kardeşinle çokk benziyorsunuz cok isterdim bir kız kardeşim olsun ne kadar şanslısın.. iyi ki doğmuş=)

    YanıtlaSil
  7. Tanrım !! bugün gidip alıyorum lanet olsun çok beğendim !!!

    YanıtlaSil
  8. wooowww
    tamda istediğim gibi çok güzel olmuşşşşşşşş saçlarınız düz fönden sıkılmış maşayla tek tek uğraşamayan ben için çok ideal videoyoyu izlemedim iş yerinde olduğum ;)

    YanıtlaSil
  9. ikinizde birbirinizden hoşsunuz ya..
    kardesının de yeni yaşı kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  10. benimde uzun zamandır aklımda bian önce almam lazım yoksa çatlıcamm :D ,hele ki bu postu gördükten sonra durmama imkan yok :D,sarı saçta daha belirgin olmuş ama koyu saçtada daha bi havalı olmuş güle güle kullan maşanı canım darısı bana inş.. :D ,hee buarada kardeşininde doğum günü kutlu olsun mutlu senelere

    YanıtlaSil
  11. ıkı kardeste cok hoşsunuz.. nezamandır sessız takıpcılerındenım bugun su yuzune cıkayım dedım. gule gule kullan bencede cok yakısmısayrca foto makınanın cekımınıde cok begenıyorum benımde en kısa zamanda almam lazııııım :)))

    YanıtlaSil
  12. he bide vıdodakı muzıgın adını ogrenebılırmıyım :))

    YanıtlaSil
  13. harika olmuş saçlarınız... benim saçlaerımın doğal hali bu şekilde...

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım valla, yazın ve videon sayesinde içim rahat bir şekilde alabilirim, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. modalizam harikaaa bana da yap :D

    YanıtlaSil
  16. Kardişinin doğum gününü kutlarım öncelikle!
    saçlarınız harika olmuş bende isterim banada yaparmısınız:)

    YanıtlaSil
  17. so wonderful hair!so great post, please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. İkinize de çok yakışmış:) Bu rüün gerçekten etkiliymiş, ben de alacağım:)

    YanıtlaSil
  19. süper olmuş cidden şu an işe yaradığına inandım:)
    http://stylish-who.tumblr.com/

    YanıtlaSil
  20. Bayildm bu masaya ve saclarina en shane olmusss

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar böylesini ilk defa gördüm açıkcası ve çok beğendim =)) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen izlemeye aldım eger sizde benim bloguma bir göz atıp katılırsanız çok sevnirim şimdiden teşekkrler ;))

    http://bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. so beautiful...

    http://dressedcrisis.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  23. Bu şuan arayışında olduğum birşey. Kesinlikle bende alacağım. Umarım kendime yapmayı beceririm :/

    YanıtlaSil
  24. çok yakışmış :) very tempting!
    gerçi ben ısı içeren herşeyden kaçmaya çalışıyorum bu aralar, ama örgüden daha profesyonel sonuç verdiği kesin! işim dolayısıyla kuaförlerin saçıma hunharca birşeyler yapması gerekmediği şanslı günlerde ben, spray saç kremlerim ve magic leveragelarım yuvarlanıp gidiyoruz...
    merak ediyorum, mesela bunu jöle gibi bişeylerle netleştirip yumuşatsak, sonra 20'lerin saç modelleri gibi yandan ayırsak, ensede bi topuz yapsak.. hüzünlü bi makyaj, koyu gözler, küçük bordo bi tokacık... ağzımın suyu aktı :P

    bana da beklerim :P
    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. hakikaten çok doğal duruyor aşık oldum ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil
  26. wag maşasını uzun zamandır almayı düşünüyordum sizin bu resimlerden sonra kesin almaya karar verdim ve aldım ancak bende böyle durmadı :( bütün bütün duruyo kıvrımlar parmaklarımla ayırınca da güzel durmuyo sanki örüpte açmış bi ya da tiftik tiftik olabiliyo acaba siz nasıl yaptınız ki ? cevap yazarsan çok sevinirim canım yoksa aldığıma pişman olcam :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım küçük bir video çektik nasıl olduguna dair. onu izledinmi bilmiyorum var yazıda.
      bunun dışında farklı birşey yok. belkide saç yapısındandır. wag maşa ile ilgili çok soru alıyorum önümüzdeki hafta için bununla ilgili birebir kendim detaylı bir video çekicem. sen izlemede ol. umarım yardımcı olur

      Sil
  27. bu postu yenı gordüm coooook guzelmissss bu masa :)

    YanıtlaSil
  28. çok yakışmış canım sarı saç diyorsun ama senin saçında da çok güzel olmuş :)

    dilsheen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. bu harika birşeymiş hemen almalıyım çok zevklisin blogun süper tebrik ederim..benim blogumada beklerim

    YanıtlaSil
  30. maşa kullanılmadan önce saç spreyleniyor mu

    YanıtlaSil
  31. videoyu izledim çokm güzel çekmişsin ayrıca merak ettiğim çok şeyi gördüm teşekkür ederim. :) bu makinayı çok almak istiyorum yakın zamanda alacağım fırsat bulduğum ilk anda. video güzel ayrıca ilk videon nasılsı onu izlemedim ama..... :)))

    YanıtlaSil
  32. güzel bir video olmuş. çok beğendim wag maşayı. süper oluyor. prodiva markayı tercih ettim ben. modapedia.com da buldum. + kırık fön aparatı da yanında hediye geliyor. Ürünün kalitesi çok iyi. Özellikle titanyum başlığı çok kaliteli. bugün aldım. gelir gelmez denicem :)

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar. Maşayı ben de teknosadan aldım. çok memnunum verdiği şekilden ancak saçta cok ağır bir koku bırakıyor yanık kokusu gibi. saçı yıkasan da koku çıkmıyor. Üç kere kullandım koku hala getmedi maşadan mı kaynaklanıyor yoksa saçı yaktığı için mi bilemiyorum sizde de aynı sorun meydana geldi mi?

    YanıtlaSil
  34. Bende bisey sormak istiyorumm.masanin kodu nedir acaba.bi cok wag masasi war cnku

    YanıtlaSil
  35. kaç mm acaba çok guzel olmuş

    YanıtlaSil