29 Mart 2012 Perşembe

Çıtçıtlarımı Satıyorum!





Yaklaşık 1 yıldır dolapta duran çıtçıtlarımı, alıcısı çıkar diye satışa çıkardım.
Saçlarımın kısa oldugu zamanlar yaklaşık 2-3 sene önce Bursa da iyi bir kuaförden almıştım. Sağolsunlar o zamanlar benim kahrımı bayağı çektiler, işime yaradılar. Orjinal rengi kahve -idi ama ben sonra onları bir ara sarıya boyattım. En son yine kahve ye döndürdüm ama yıkadıkça rengi aktı ve alttan sarılar gözükmeye başladı. Şu an ki rengini iyice görebilmeniz için birçok flaşlı-flaşsız olarak çekim yaptım. Orjinal saç olduğu için üstüne koyu bir renk yine boyarsanız tam olur. Bu arada orjinalliğini göstermek amacıyla maşa da yaptım onlarra:))

6 parça 70 cm uzunluğunda  çıtçıtlar. Kullanım nedeniyle uçları inceldi. İlk aldığımda böyle değildi. Gram olarak yanlış hatırlamıyorsam 150 gr idiler.

Almak isteyen olursa mail adresimden iletişime geçebilirler. 3 yıl önce yüklü bir meblağ bayıldığım çıtçıtlarımı, şu an satılanlara göre uygun bir fiyata yeni sahibine verebilirim. (gittigidiyor sitesindeki fiyatlara göre gayet makul bir ücrete;)


iletişim için : oslem_osturk@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder