2 Mart 2012 Cuma

LUXYBOX Sürprizi


Hiç beklenmedik zamanlarda gelen hediyeler gibisi var mı?
Bugün Luxybox un göndermiş olduğu mart ayı kutusu sayesinde ben bu sevinci yaşadım. Kutu gelen arkadaşlara baktığımda bu ay ki kutuyu kaçırdığım için üzülmüştüm. Çünkü dolu doluydu. Özellikle tam boy ürünlerin oluşu harika birşey. Kutuyu elinize aldığında o ağırlığı bir hissediyorsunuz zaten;) Artık benim de mart ayı kutum olduğuna göre gelelimm ürünlerini tanımaya...

 Loreal gibi bir markanın tam boy ürünü. Kendisi normal de zaten 18 TL. Ama tüm bu kutu içeriği 19 TL. Arada ki durum-sonuç ilişkisi  oldukça açık


Yine bir tam boy ürün. Garnier 3'ü 1 arada. Önceden kullanmıştım. Nasıl bir ürün olduğunu biliyorum. 3 lü etki olması çok güzel. İster günlük cilt temizliği,ister peeling ya da maske olarak kullanabiliyorsunuz. Sizinde benim gibi sorunlu ara ara sivilceler fırtlayan bir cildiniz varsa, denemenizi tavsiye ederim. Bu ürünün tek fiyatı da 11 TL.


Ortalama 2-3 kullanımlık bir deneme ürünü de Schwarzkopf Gliss. 400 ml - 8,90 TL


Hiç denemediğim bir ürünü deneme fırsatı bulduğum için mutluyum. La Senza Lip Gloss. Hani parlatıcı sürdüğümüzde yapış yapış bir his olur ya o bunda yok. Naneli olduğu için hafif yanma hissi ve ferahlık veriyor. Normal fiyatı da 12 TL -imiş.


 Maybelline eyeliner kullandığım bir marka. Kahverengi bende yoktu, bu renk gelmesi iyi oldu;)
Fiyatı 6 TL


 Yine kullanmış olduğum bir marka Lapitak el ve ayak kremi. Tavsiye ederim. Sonuçları gayet güzel.


Deneme boy gece kremi. Normal fiyatı  50 ml-115 TL


Luxybox ekibine tekrar kocaaammaann teşekkürler. 

Ürünler hakkında ki yorumlar tamamen benim kişisel deneyim ve görüşlerime dayanmaktadır.

Ve eğer sizde, her ay evinize ücretsiz kargo ile Luxybox kutularından isterseniz ay da sadece 19 TL ödeyerek birbirinden farklı tam boy/deneme boy ürünlerine sahip olabilirsiniz. İşin eğlenceli kısmı da bir sonra ki ay ne geleceği hakkında hiçbir fikriniz olmaması. Tamamen sürpriz ve sadece 19 TL.

Ayrıntılı bilgi için : LUXYBOX

Twitter dan takip için : @LuxyBox


7 yorum:

  1. İyiymis ya loreal in tam boy gelmesi :)

    YanıtlaSil
  2. Özlem abla sana bu kutu hediye mi geldi? Yoksa sen buna her ay aylık ücret ödüyorsun da öyle mi geliyor? Yani sen para ödeyip satın mı alıyorsun diye sormak istedim. Teşekkürler Özlem ablacım.Blogunu çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır cnm ben almıyorum,hediye olarak gönderiliyor.

      Sil
  3. bu blogu zevkle takip edicem !
    beni de izleyin :)

    sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. harıkaymıs kutu yaa cıkanlar super

    YanıtlaSil
  5. Luxybox kutu olarak mı hizmet veriyor ? (Üye oluyorsunuz ve her ay evinize bir kutu geliyor ) Sitesine girdiğimde öyle bir seçenek bulamadım da.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ilk açıldığında öyleydi dediğin gibi ama şu an sanırım online satış olarak devam ediyor galiba

      Sil