21 Ocak 2012 Cumartesi

Ve Cevaplarrrr


 1 hafta önce benim hakkımda merak ettiğiniz ne varsa sormanız için bir post hazırlamıştım. Şimdi o sorularınızın cevaplarına geldi sıra, hadi başlayalım ;)


  • 1-Kaç yaşındasın?
  • 2-Mesleğin nedir kibarca :D (bu değirmenin suyu nerden geliyo kabacası):D

İlk ve beni en çok güldüren soru bu oldu:) 24 yaşındayım ,kendi işimizde çalışıyorum (tekstil)

  • Bu güzel gözler ailede başka kimde var? Ya da şöyle sorayım kimden geliyor bu güzel göz rengi ve böyle tatlılık?
Ailemin hepsi renkli gözlü benim:) Yeşil veya mavidir herkesin.

  • Sevgilin varmı acaba onu merak ediyorum ben ve boyun kaç uzun duruosun
 Hayırrrr sevgilim yok. Boyum 1.74




  •   çok neşeli görünüyorsunuz bunun kaynağı nedir ? yani hüzünlü görünmenizi istemem çünkü gülmek size yakışıyor :)
Mutluluğu tek bir şeye bağlayamam aslında. Ama üzmüyorum,takmıyorum kafama birşeyi. Etrafımda ki insanlarda benim gibi olduğu için hüzne gerek kalmıyor. Şanslıyım bu konuda;)




  • Neler yaparsın 1 günün nasıl geçiyor mesela?
Benim için 1 gün her zaman aynı geçemeyebiliyor. Bazen sıkıntıdan ölüyorum,bazense yapılacak şeyler 24 saate sığmıyor. Bu soruya net bir cevap vermem zor.




  • bloguna bir günde ne kadar zaman ayırıyorsun?
Bazen hiç, bazen de ortalama 1-2 saat.




  • mesleki amacın ne?
 Kendi işimiz olduğu için tekstil konusunda daha da bilgi sahibi olmak, yapılması gereken herşeyi öğrenmek ve uygulamak.





  • 1-Yukarıdaki soruları görünce bana sadece benimle evlenir misin demek kalmış :)
    2-Blogun dışında bir yerde çalışıyor musun, markafoni ye iş başvurusu yaptın mı?
    3-Moda genel başlığı dışında kalan, vakit ayırmaya çalıştığın bir hobin var mı?
 :))Teşekkür ederim ama hayır:) Blogum dışında evet tekstille uğraşıyorum. Markafoni ye iş başvurusu yapmadım(bu soru da ilginçti),  hobilerim arasında kitap okumak ilk sırada aslında.





  • cildin ve saçın için neler kullanıyorsun. balım koruma canlılık için:)
son olarak loreal paristen hediye gelen saç bakım setini kullanıyorum. Elseve Arginine şampuan,saç bakım kremi ve serumu. Bunun dışında evde kendi hazırladığım saç bakım maskelerinden yapıyorum. Veya hazır olanlarından alıyorum. Cildim için de Nivea yüz temizleme jelleri,losyonları tercihlerim arasında.






  • ben en sevdiğin meyveyi, bir de kahvaltını rutinini merak ettim :) bir dee hmmm şu sıralar en çok aklına takılan şarkı? :))
En sevdiğim meyve ananas kesinlikle. Kahvaltılarım maalesef çok dengesiz. Genelde çay,simit,börek,poğaça diye gider. Haftasonları adamakıllı kahvaltı yapıyorum.
En çok aklıma takılan şarkı da Grup 84-Şimdi Hayat


  • Gelecekte ne gibi bi plan çizdin kendine? Nerede olmak, hangi mesleği yapmak istiyosun mesela 10 sene sonra? Bide nedense aklıma geldi, kardeşin ablan abin vs. var mı? 
Dediğim gibi kendi işimiz olduğu için tekstille ilgileneceğim. Gelecek benim için tekstil demek:) Yine Bursa da olup, bu işimi yapmak istiyorum. Memnunum gayet;)
Kızkardeşim var en büyük benim:)


  • Ulaşım olarak en çok ne kullanıyorsun? araban varmı? varsa hangi renk ve model
Dolmuş veya taksi. Arabam olduğu zamanlarda da tabi arabayla en güzeli en rahatı. Opel Astra beyaz


  • Son zamanlarda almak istediğin şeyler neler?
Fotoğraf makinam için yeni bir lens ve tripod aklımda olanlar.




  • Starbucks kahve tercihin hangisi
Yazın chocolate frappuccino/mango passion fruit, kışın sa white chocalet mocha/caramel macchiato diye değişiyor.




  • takip ettiğin türk ve yabancı diziler hangisidir acaba
Türk : Muhteşem Yüzyıl ve şimdi Yalan Dünya da buna eklendi gibi görünüyor.
Yabancı : The vampire diaries, supernatural, pretty little liars, true blood, grimm, alcatraz(yeni) sıkı takipçesi olduklarım. Bunların dışında arasıra new girl,the walking dead,being human,the secret circle de izliyorum.





  • + aslen nerelisin
    +hangi takımı tutuyorsun
    +arkadaşlarında en çok nerede buluşursun,en cok hangi cafeleri tercih ediyorsun yani
    +bildiğin yabancı diller
      +takip ettiğin bloglar hangileri
Aslen ailem Bulgaristan göçmeni.
Galatasaraylım
Starbucks,cafe crown en sevdiklerim
İngilizce ve İtalyanca öğreniyorum birsüredir.
Takip listemde olan her blogta, ilgimi çekecek bir konu gördüğüm zaman illa bakıyorum. ama benim için vazgeçilmez olanlardan birkaçı : fashionözge, rococosh, pembebakteri, papiş style, betwin us, bal gözlü kız, en style, khaleesi style, renda style, nimo biranda aklıma gelenler. Muhakkak unuttuklarım vardır,çünkü blogger olmak dışında sıkı bir blog takipçiyim de.




  • ben de geçen ay verdiin marc jakocs antanın fiyatını ve nereden alabileceğimizi merak ediyorum liza :)
Hediye olduğu için fiyatını buraya yazmam doğru değil. Çok merak ediyorsan internetten araştırıp bakabilirsin. Ben yabancı bir alışveriş sitesinden aldım. marc by marc jacobs çanta satın al diye aratırsan istediğin bilgiye ulaşabilirsin;) 




  • hiç evlenme teklifi aldınmııııı
  • en sevdiğin şarkı/şarkıcı ne/kim?
  • ve yine en sevdiğin yiyecekler neler 
Evet aldım. Ama medeni durumdan anlaşılacağı üzere kabul etmedim.
Cem Adrian-  aşığım sana, sen benim, herkes gider mi?
Grup 84- Şimdi Hayat
Gökhan Tepe- Söz,yardan ayrı
Gökhan Türkmen- Hepsiii
Mustafa Ceceli- Hepsii
Ferhat Göçer- Hepsiii
Secret Garden- Nocturne
Zakkum- Anason
Rafet El Roman- Hepsii
Murat Evgin- Bugün Evlenmişsin
Amy Winehouse- Back to black
Pinhani- Beni Al,Yitirmededen  vs vs vs daha çook var ama özel olanlar bunlar benim için.

Yiyecek olarakta kokareç,midye,kalamar,karides,çipura yani kısacası tüm su ürünleri grubunda olan herşeyi yiyebilirim.




PS. Sorularınız için çok teşekkür ederim;) Mutlu haftasonları...




22 yorum:

  1. ayy o gözlerle ilgili sorulan soru benimdiii:)) Ben sordum onu Özloşuma:) Bir de bak anacım kan çekiyor işte, neden? Çünkü Hülya ablan da Bulgaristam muhaciri de ondan. Çok güzel olmuş Özlemim. Keyifle okudum cevapları.Yalnız Markafoniye iş başvurusu yaptın mı sorusunun niye sorulduğunu anlamış değilim. Soran arkadaş ne düşünerek bunu sordu acaba bir aydınlatsa bizi çok seviniriz:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa bak bakk demek ondan aramızdaki bu sıcaklık;)ne güzel:*
      bende o markafoni sorusunu anlamış değilim :)) soran da bir erkekti.amaç neydi bilmiyorum.dediğin gibi cevapları görürde yorum yaparsan sevinirim

      Sil
  2. Seni takipteydim ama şansıma bugün kendinle ilgili bir sürü soruya cevap vermişsin :) Göçmen, tekstille uğraşan bir aile, 24 yaş, gözler gibi bir çok ortak özelliğimiz olduğunu farkettim :))) memnun oldum seni tanıdığıma daha sık uğrarım artık buralara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öylemiymiş ne güzel bende çok sevindim bu kdr ortak özellik taşıdığımıza;) öpüyorum sende takiptesin.ve gözler harikaaaaaaaaaaaa

      Sil
  3. valla buyuk keyifle okudum cevaplari :)
    guzel bir post olmus, gozler harika !
    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
  4. Bu değirmenin suyu nereden geliyo sorusuda benimdi :D Demek tekstille uğraşıyorsun ben üniversitede öğrencisindir diye düşünmüştüm aklıma geldi yani.Aklıma bi soru geldi yaa sorıyım mı? Soruyorum bakıyorumda hep marka takılıyosun para yetiştirmek zor olmuyormu yani hep marka almak filan (samimiyetine güvenerek soruyorum :D)Bide sık alışveriş yapıyorsan bu yanilerini aldığında eskilerini napıyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim içtenliğin için öncelikle. Ama ben öyle deli gibi marka düşkünü değilim -ki çok marka da aldığıma inanmıyorum:))beğendiğim şeyleri alıyorum sadece. sık alışveriş yapma durumum var evet,engel olamıyorum seviyorum.ama her alışverişim de dolu dolu geçmediği için eski,yeni kavramı pek olmuyor. herşeyi kullanıyorum. kullanmadığım şeyleri de yardıma ihtiyacı olan insanlara ulaştıran bir dernek var oraya veriyorum.

      Sil
  5. kuşummmmmmmmm,özlemimmmmm,canımmmmmmmmm,ay yaaa ......orada pembebakteriyi görünce ne kadar mutlu oldum anlatamam.gerçi pembeyle başlayan birçok blog dan dolayı kaldırıp sadece bakteri yaptım ama olsunn:))
    bazı sorulara koptum gerçekten,özelliklede markafoni kısmına:))
    evett..bu açıklamalardan sonra, geriye sadece kahve keyfi kaldı:)

    öpüyorum cicimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm benim dediğin gibi bir kahve günü lazım bize;)

      Sil
  6. E, ne güzel, dürüstçe yazmışsın her şeyi :))

    YanıtlaSil
  7. 4. seferdir işte hayat'ı dinliyorum..sayende!:) teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. özlemim harika olmuş bu bilgiler,seni daha iyşi tanıdım mutlu oldummm :)
    hersey gönlüne göre olsun güzellik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgemmm sende yap ama böyle birşeyy,senide merak ediyoruz;)

      Sil
  9. Canım bu postu iyi ki hazırlamışsın. Seni zaten yakından takip ediyordum. Bu post sayesinde senin hakkında çok güzel şeyler öğrenmiş oldum. Benide severek takip etmen beni çok mutlu etti:))

    Sevgilerle güzel gözlüm....

    YanıtlaSil
  10. Daha önceki yazılarınızdan birinde erkek arkadaşınız olduğunu yazmıştınız, ama sorularda olmadığını söylemişsiniz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrılmış olabilme ihtimalimizi hiç düşündün mü?

      Sil
  11. Özlemciiimm biz senle akraba çıktık galiba ahahah :D :D tatlım biz de Bulgaristan göçmeniyiz, Kırcaali tarafı.. Benim dayımlar da Bursa'da oturuolar ve tekstil işi yapıyorlar.. Bizim Bursa'da Öztürk soyadlı akrabalarımız fln var, dayımın kuzenleri falan.. Şaka gibi yaa :D Ben seni boşuna bu kadar sevmemişim güzel adaşım, kan çekmiş resmen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) vayyyy o kadr yanii ee süpermiş;) bursa ya geldiğinde haberim olsun adaşım görüşürüz;)

      Sil
  12. canım ilk resimdeki göz kaleminin markasıyla numarasını yazarmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. numarasını hiç hatırlamıyorum kullanmıyorum artık renkli göz kalemi çünkü. ama markası büyük ihtimal max factor onu kullanıyorum göz kalemlerinde

      Sil
  13. Gözleri görüp de göçmen olmadığını düşünmek olmazdı zatenn :)Bir Bulgaristan göçmeni bloggerla daha tanıştığım için çok mutluyum :)

    YanıtlaSil