22 Ocak 2012 Pazar

Spartacus: Vengeance Yayında!!


Merakla beklediğimiz Spartacus yeni sezonuyla yayında. Fakat maalesef Andy Whitfield in yerini dolduramış yeni spartacus. İlk bölümü izledim ama öncekiler gibi değildi,fark ediliyor Andy nin yokluğu. Bizim spartacus umuz oymuş. Zaten bu her dizi de böyle değil midir? Oyuncu değişince dizinin eski tadı kalmaz. Spartacus:Vengeance ilk bölümüyle bende bu tadı bıraktı. Bilmiyorum zamanla alışılır mı:( İzlemeyen varsa izlesin,bakalım siz nasıl bulacaksınız yeniyi...

 Solda yeni oyuncu Liam McIntyre ve Andy Whitfield

Andy Whitfield


8 yorum:

  1. Ben de izledim fakat dediğin gibi değişiklik hemen fark ediliyor ve eski tadı yok. Oyuncu değişikliği çok ciddi bir mesele. Misfits dizisini duydun mu bilmiyorum. Onda da oyuncu değişiklikleri oldu ve eskisinden daha iyi reytingler aldı. Ki değişen oyuncular diziyi bildiğin götüren tiplerdi. Yani madem bir Spartacus aldın eskisinden daha iyisi olması lazım ki biz aradaki farkları yok sayalım. Andy'e de Allah Rahmet Eylesin.. Çok gençti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğenmedim eski tadı yok sanki. Andy'i aradı gözlerim bütün bölüm boyunca.

      Sil
  2. valla ne yalan söyliim bu diziyi çok büyük umutlarla bekledim ve bir hayal kırıklığı yaşadım(Başrol oyuncusunun hastalığı). Şimdi hüzünle hatırlayacağım. Yaşanan talihsiz olay olmasaydı sıradışı bir projeydi. yazık oldu.

    YanıtlaSil
  3. Ewt canim ya haklisin cok uzuldum bende eminim eski tadi yoktur:(

    YanıtlaSil
  4. hangi kanal da we kaçta yayınlanıyor acaba

    YanıtlaSil
  5. EVET BENDE COK ARADIM ADAMIMI Andy'i ADAM HEM KARAKTERLE COK UYUMLU OLDU HEMDE DAHA OLGUN VE AĞIR ABI MODU VARDI YENI SPARTACUS İSE DAHA MULAYİM DURUYOR VE BENCE COCUKCA BIR SİMASI VAR ONDAN PEK UYUMLU YÜZ DEGİL BENCE AMA BEN GENEDE HER BÖLÜMÜNÜ İZLİYORUM İNTERNETTEN VE SON BÖLÜM İNALMAZ HARIKA İDİ MUTLAKA İZLEYİN GENE DE

    YanıtlaSil
  6. bende yazıklar olsun demiş gözlerim Andy Whitfield'ı aramıştı lakin dizi şu anda 6. bölümde ve ben 5. bölümde yerimde duramadım Arenanın altını üstüne getirmeleri liam yavaş yavaş bu ipi göğüsleyecek lakin altı üstü 3. sezon 10 bölüm olacakmış

    YanıtlaSil