6 Ocak 2012 Cuma

NEW IN!!! ZARA,STRADİVARİUS






Dün başlayan İnditex grubunun indiriminden faydalananlardan biriyim bende. Hemde öyle erken saatlerde gitmedim,öğleden sonra gittiğim mağazalarda ne bir izdiham,ne bir dağınıklık söz konusuydu. Herhalde Bursa da yaşamanın iyi yanlarından biri bu:) Çoğu İstanbullu arkadaşımın twitterda yazdıklarını görünce korktum önce. Acaba dedim burda da öyle bir kalabalık olurmu? Ama uzaktan yakından alakası yoktu. Mağazalar gayet sakin ve düzenliydi. Bende kuzenimle birlikte rahat rahat dolaştım ve kasa kuyruğu beklemeden alışverişimi yaptım. 

Blazer : Stradivarius. 2012 dilek listemde yer alan blazer aşkıma bir yenisini daha eklediğim için mutluyum.

Clutch : Zara. Uzun zamandır aradığım çantayı,bugün buldum sonunda. Hemde hiç düşünmediğim bir renkti bu. Fakat pembenin şekerliğine dayanamayıp aldım.

Yüzük : Pull & Bear Yine istediğim model bir yüzüktü.İyi oldu denk gelmesi;)

Küpe/Bileklik : Stradivarius  Aksesuarlarda süper indirimler var.Benim payıma düşenler de bunlar oldu.



33 yorum:

  1. harikalar özlemimmm güle güle kullaann :))

    bu aradaaa çekilişim devam ediyoorrr :)
    sooonnn 2 günnn !!!
    PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  2. İşte Bursa'da yaşamanın avantajı tatlım.Ooooh ne güzel sakin sakin alışverişini yapmışsın ve istediklerini de bulmuşsun bundan güzeli var mı?Hepsi çok güzeller.Sana çok yakışacak.Blazerına ise ayrı bayıldım.Kollarındaki yılan naskısı detay çok güzel.Güzel günlerde giy Özlemcim.

    YanıtlaSil
  3. Bitanem hepsi birbirinden güzel:) valla dün ben de gittim ama hiçbirşey bulamadım sen ne güzel şeyler bulmussun kıskandım doğrusu. Şaka bir yana güle güle kullan canım. Çok öptüm...

    YanıtlaSil
  4. aman amann güzellerin hepsi yorum yapmışlar,yuppi!!! seviyorum sizi.tşkler muahhhhh:*

    YanıtlaSil
  5. o blazera bayıldım ne kadar da güzel aldıklarının hepsi birbirinden cici güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde güle güle kullan Hepsini sevgili modaliza :))

    YanıtlaSil
  7. kuşummmm çantaya bayıldımmm resmen zarf çantada benimde hiç düşünmediğim bir renkdi ama hemen gidip alırsam hem düşünüp hemde aldığım bir renk olacak hahahha.....
    bu arada bursalı bir blogger daha olmasına çok sevindim.dün elifineliziyle de konuştuk.bizde bursalı bloggerler olarak toplansak ya diye ama ben fazla bilmiyorum dedi ikimiz haftaya görüşelim dedik,istersen üçleyelim:))facebook dan eklersen haberleşelim.öpüyorum hepsini güle güle giyin:))edacannoz facebookda aranacak isim:))

    YanıtlaSil
  8. o clunchun güzelliği bayıldım rengine. :)

    YanıtlaSil
  9. çantayı çok sevdim:)final döneminde olmanın verdiği sıkıntıyla çıkamadım hiç bir yere ama sanırım indirimden benimde alacağım şey aksesuar olurdu:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. canım çantanın metalik gümüş olanından var mıydı? Eğer varsa bana alıp kargo yapabilir misin, havale çıkartsam sana ;) ? ben dün 2 zara gezdim ama hiçbirinde kalmamıştı!

    (istanbul)

    YanıtlaSil
  11. Superrr istanbulda indirim başladığı gün talan oluyor hersey cok şanslısın zevkle güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. Modalizaa hayırlı olsum cnm hepsi çok güzel güle güle kullan öperimm=)
    khaleesistyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Blazerin güzelmis hepsinide güle güle kullan


    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  14. PEMBEBAKTERİ harika olurrrrrr,bendee geliyorum tabiki;) facebookta arattım ama bulamadım cnm. benim blogda var facebook linki sen ekle veya mesaj at bana haberleşelim.

    ♥ Heels Are My Drugs ♥ cnm maalesef yoktu.bu son kalmıştı.yoksa bende metalik renginden istiyordum ama bu kısmetmiş. görürsem yine de haber vericem sana ben;)

    güzel yorumlarınız için hepinize koskocamannn mucxxxxxxx

    YanıtlaSil
  15. neon pembe clutch'a özellikle bayıldımm :) hepsini güzel günlerde kullan!

    edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. o pembe clutchı ben sezonda bile çok arayıp bulamamıştım =( güle güle kullan hepsiniii =)

    YanıtlaSil
  17. fiyaları da yazsan keşke clutch?
    ceket ? küpeler? nekadar:)

    YanıtlaSil
  18. Clutch: 30
    Ceket : 50-55
    Küpe : 6
    civarlarında fiyatlar tam net hatırlamıyorum

    YanıtlaSil
  19. harikalar bende cluta bayıldım gercekten rengi harika yeni actıgım bloga beklerim seni :))

    YanıtlaSil
  20. ayy clutch ve yüzüğe bayıldım ..aldı götüdü beni valla:)hepsi çok güzel..musmutlu günlerde kullan inş.canım..cicilerinin bollaşması dileğiyle..

    YanıtlaSil
  21. o clutch nsl bir renk.. zaraya uğramalıyım:)))

    YanıtlaSil
  22. harika! cok begendim:) xx

    http://julyets.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. ayy çantaya bayıldım yaaaaaaaaaaa:)

    http://nagonunharikalardiyari.blogspot.com/?zx=73593f90087e72ab

    YanıtlaSil
  24. We love your blog is wonderful and will always be here giving all the news.
    Super Glorinha kisses.
    To help better position your blog, click on Google +1
    http://sbrincos.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. oo süper alışveriş!

    iyi günlerle kullan:)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. haydaa... tam alışveriş benim için bitmiştir artık diyordum, o pembe clutch ahh nereden gördüm şimdi onu ben :( gidip aramak ve almak zorunda kalacağım şimdi. çok kötüsün! :)

    hehe çok güzel hepsi, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  27. selam,
    ne güzel bir blog bu böyle....takipdeyim...
    gülegülekullan ....
    yüzüğe bayıldım...sevgiler
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. Absolutely gorgeous blog! That statement ring is my favorite!Visit mine, maybe we could follow each other.See what is new in my shop:-)
    hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/
    http://exoticaccessoriesboutiqueshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Blogumu ziyaret etmişsiniz, ben de iade-i ziyarete geldim :) Herşeyden önce blog isminizi çok beğendim. İçerik de pek hoş. Ben sık sık uğrarım artık :) Selamlar.

    YanıtlaSil
  30. takılara bayıldım:)))

    http://pmkskr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  31. clutc'ın rengi bir harika! bayıldım resmen!

    YanıtlaSil