27 Ocak 2012 Cuma

LUXYBOX aşk kokuyor












Luxybox kırmızılar içinde kalpleri,yaprakları ve kalp şeklinde çikolatasıyla sevgililer gününe özel bir hazırlık yapmış. Sevgilim yok fakat benim için güzel bir hediye oldu şimdiden 14 Şubat için. Harika bir paket olmuş. Buna sahip olanlardan biri olduğum için gerçekten şanslıyım.
Ama sizde geç kalmış sayılmazsınız. Eğer bir sonra ki ay, evinize kadar bu harika kutulardan gelmesini istiyorsanız sadece 19 TL ye buna sahip olabilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için buyrun LUXYBOX'a

Luxybox Twitter adresi için TIK TIK


                                                  Teşekkürler Luxybox ekibi ve Tuğba Hanım...


14 yorum:

  1. ne güzel bir kutu olmus bu sefer :)sevgilisi olmayanlar kendilerini böyle teselli etsin kutuyla :))))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. Ay çok güzelll :)) Bana da ocak ayının kutusu hediye gelmişti ama Şubat da süpermiş :) Galiba üye oluyorumm :)))

    YanıtlaSil
  3. Wowwww!!! Çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  4. Tatlım ne güzel bu böyle. bende bayıldım. zülal in dediği gibi üye olmak lazım sankii: teşekkür bu güzel kırmızılı post için

    YanıtlaSil
  5. Ürünler de bu ay ayrı bir güzele benziyor. iyi günlerde kullan;)

    YanıtlaSil
  6. Himm supermis hayirli olsun cnm:)

    YanıtlaSil
  7. Canım sana gelen kutu diğerlerinden çok daha uygun olmuş.Oje bile kırmızı :)Mor oje gönderilenler şimdi iç çekiyordur sanırım :)Nail trick benim de kullandığım bir marka bloğumdan yazılarına bakabilirsin.Oldukça başarılı ,kırmızıda sorun yaşayanlar olmuş ama ben adım adım gösterdim uygulamayı,gayet başarılı ;)

    YanıtlaSil
  8. ayy kırmızı kırmızıı güzel gelmiş bu ay:)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir jest ...güle güle kullanman dileği ile...sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Cok kararsizdim ama bu posttan sonr galiba ben de uye olcama luxyboxa :-)

    YanıtlaSil
  11. ay özlemcimmmm sadece kutusu bile yeter bana:))

    YanıtlaSil
  12. :) ben Lila Kutu'ya abone oldum ama Luxy Box ile arasında tereddüt yaşıyorum. Bir öneriniz var mı?

    YanıtlaSil