23 Ocak 2012 Pazartesi

NEW IN: Parfume's









Toplu parfüm alımı bu şekilde oluyor sanırım:) Avon ve Oriflame dan aldığım  parfümlerim bu şekilde. Bazılarının kokusunu bilmeden, sırf şişesinin güzelliği yüzünden aldığımı da itiraf etmeliyim. Parfümlerde, farklı tasarım şişeler ilgi alanlarımdan biri. İlk fotoğrafta ki 2 li tam şeker. Hem şişeleriyle hem kokularıyla:) Şu an ki favorilerim onlar.(maalesef ilk bitecekler de).

Sizin kullandığınız, tavsiye edeceğiniz parfümler hangileri peki?


20 yorum:

  1. canım bıkmadan usanmadan Narciso Rodriquez kullanıcısıyım:) ayrıca bvlgary rose essentielle tavsiye edebilirm. CH 212 Sexy de güzeldir :) Jimmy choo da çok hoş. ayyy bana hepsi güzel yaaa:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle pur blanca yıtavsiye ediyorum =)

    YanıtlaSil
  3. Lancome Hypnose ve Dior Addict :) Hypnose her mevsim kullanılabilir (bence) ..Dior Addıct (bence) kışlık bir koku tonu biraz ağır ama güzel tavsiye ederim :)

    http://aelidaa.blogspot.com/-Elidanın Aşk Çeşmesi

    YanıtlaSil
  4. wish of love..leman sam ın konserinde leman hanıma sarılmıştım.kokun mükemmel demişti.İşte bu o..avon vazgeçilmezim

    YanıtlaSil
  5. wish of love da benim yazlık favori kokumdur :) secret fantasy star da çok şeker ama digeri bana agır geldi biraz.. benim devamlı severek kullandıgım tek parfüm : givenchy ange ou demon! bütünleşti resmen benimle koku :) yazın ve her zaman da lolita lempicka.. liseden beri hem de :))

    bu arada güle güle kullan cicilerini :)

    YanıtlaSil
  6. outspoken ve wish of love bende de var...cok güzeller..armani code ztn harika

    YanıtlaSil
  7. ohohh aynı parfümleri kullanıyoruz..secret fantasyy :)))ben de hastasıyımm :)
    yaz için tavsiyem var kesinlikle dior bronze sweet sun...kocaman,gunes yagı kokulu yegenim oole diyor :)ve alkolsuzzz..ben mayısta alıp eylule kadar bitiriyorum,gunde kac kere sıkıyorum sayısı yok :))

    YanıtlaSil
  8. Tenine gidermi bilmiyorum ama YSL'in Elle'ini ve Chanel Chance'ı tavsiye ederim (:

    YanıtlaSil
  9. avonun ilk resimdeki koyu pembe olan parfüm bende de var çok hoştur o.
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Pur Blanca! Kesinlikle denemelisin :)

    YanıtlaSil
  11. Armani Code tabikide:) Şişesine bayılarak almıştım yıllardır da kullanıyorum :))

    YanıtlaSil
  12. pur blanca, little bloack dress , wishh of love..avonun en güzel parfümlerinden..
    oriflame de ise; gordionı white güzel..

    YanıtlaSil
  13. secret fantasyy hayatımda gördüğüm en kalıcı koku yıkansam dahi benimle kalmayı başarabiliyordu :)) bu arada pur blanca da müthiş tek kötü yanı uçucu olması :/

    YanıtlaSil
  14. calvin klein - contradiction çokk kalıcı ve etkileyici.
    ama benim klasiğim kenzo leupar
    mutlaka denemelisin=)

    http://bcfashionblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Bence kesinkle narciso rodriguez bir kere dene inan bırakamazsın. Ayrıca yaz kış hiç fark etmez hafif ve kalıcı bir koku kesinlikle tavsiye ederim. Birde yasemin konusuna bayılıyorum yves rocherde de çok beğendiğim bir parfüm var adı Secrets d'Essences bu da kesinlikle denenmeli.

    http://4mevsimhayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Bende avondan görmüştüm bu parfümleri turunçgil-çiçeksi kokularını seviyorum oryantal baharat ı pek sevmiyorum bunlardan bana hangisni önerirsin

    YanıtlaSil
  17. Parfüm seçimlerimiz hemen hemen aynı.zamanında ben de kullanmıştım görsellerdeki bazı parfümleri bir tek oriflamenin çikolata kokulu Love Potion parfümünü kullanamadım ağır geldi bana.Benim orfilamedeki favorim Delicacy EdT.Şeker gibi :)

    www.aycelcehayat.com

    Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  18. Herve Leger'ın parfümü gerçekten güzel kokuyor. Ama sana bir önerim daha var; Little Black Dress ve Little Red Dress. Gerçekten çok hoş bir kokuları var :)

    YanıtlaSil
  19. en sondaki eski tarz şişeye sahip parfümün adı nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  20. avondaki ''wish of love,far avay özelliklede eternal magiçi'' öneriyorum çok hoş kokuları var gençler içinde 12-18 yaş arası kızlar secret fantasy ve secret fantasy star'ı denesinler tam yaşlarına göre bir parfüm klasiği ben ''incandessence,far avay,forever,secret fantasy ve jagler '' parfümlerini kullandım hepside çok güzeldi öneririm

    YanıtlaSil