2 Ocak 2012 Pazartesi

En Çok Kullandığım Makyaj Malzemeleri


1- Mutlaka fondöten kullanıyorum ben. Birsürü markadan sonra MAC te karar kıldım.Maske gibi bir görüntü vermiyor ve kalıcılığı uzun süre olduğu için fondöten arayışı içindeyseniz MAC Matchmaster ı önerebilirim.


2-Aslında pek pudra sürdüğüm söylenemez ama en çok kullandığım pudrada avondan diyebilirim.


3- Eyeliner sürmek epey zor benim için ama bu kalem sayesinde daha kolay olduğu aşikar. Benim gibi sürmekte zorlananlar varsa bunu mutlaka denemelisiniz. Keçeli kalem gibi aynı,sürüşü daha basit. Fiyatı da çok uygun 5 TL civarlarında.


4- Kesinlikle mükemmel! Loreal Paris zaten çok severek kullandığım bir markaydı ama bu rimeliyle beni fena şekilde kendine bağladı. Şu ana kadar en memnun kaldığım ve severek kullandığım rimel.


5-  Bu 2 ruj renginden başka birşey sürmüyorum desem yeridir. Avon yeni keşfim,rengine bayıldım. Kapağının üst kısmında birde ufacık bir parlatıcı bölmesi var. Renkleri daha iyi göstermek açısından elime de sürdüm:)


11 yorum:

  1. loreal paris rujun ve eyeiner'ini denemek istiyorum en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil
  2. mac fondöten benimde vazgeçilmezlerim arasında :) flormarın eyeliner deneyeceğim hiç beceremem çünkü açıklamada dediğin keçe kalem gibi çok hoşuma gitti... çok sağol paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  3. cnm eğer kapatıcı fondotenleri seviyorsan extra estee lauder'ı da tavsiye ederim ;) ama MAC te iyidir kesinlikle. bu arada ben lorealin bu rimelini çok merak ediyorum. Hypnose daimi favorim ama loreal de rimel de iyi ;)

    YanıtlaSil
  4. canım fondöten birde Artistry kullan ondan sonra karar ver derim ;)bu arada renkler harika

    YanıtlaSil
  5. flormar kalem eyelineri denemek istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  6. Şekerim herşey bir kenara ben çok başka bir şey soracağım, makinanın markası modeli nedir ?

    YanıtlaSil
  7. Flormar kalem eyelinerını ben kullandım. Sürmesi kolay. Hatta düz çekemeyenler için çok çok dah akolay diyebilirim. Fakat aynen dediğin gibi keçeli kalem gibi olduğu için normal eyeliner gibi simsiyah olmuyor.O yüzden bende genelde altına siyah kalem çekip üstüne flormarın eyelinerını sürüyorum. Hem simsiyah hem daha kalıcı hemde daha düzgün oluyor. Yani kısacası kalemle birlikte kullanmanızı tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
  8. Nimo cum canon 500D kullanıyorum

    YanıtlaSil
  9. selam acaba loreal ve avon rujların numarasını verebilir misin ? ikisi de gerçekten çok güzel renkler, iyi seçim :)

    YanıtlaSil
  10. sephoranın yenı bır maskarası çıkmış OUTRAGEOUS denemeni öneririm ...... =)

    http://kozmoguzellik.blogspot.com/

    YanıtlaSil