3 Ocak 2012 Salı

Fotoğraf Makinam



Özellikler

  • 15,1 MP CMOS sensör
  • Tam HD (1080p) filmler
  • Düşük ışık koşulları için 12800'e kadar yüksek ISO
  • 170'e kadar JPEG seri çekim ile 3,4 kare/saniye
  • Canlı Görünüm modunda 3,0" Clear View LCD ekran
  • 9 noktalı AF sistemi
  • DIGIC 4
  • EOS Entegre Toz Temizleme Sistemi
  • EF/EF-S ve EX Speedlite uyumluluğu 

Kullandığım fotoğraf makinası hangisi? diye sorular almaya başladığım için bu postu hazırlamaya karar verdim. Bildiğiniz gibi Canoncular ve Nikoncular diye bir ayrım var. Ben Canonculardan biriyim. Yaklaşık 1 yıldır Canon EOS 500D kullanıcısıyım.Ve çok da memnunum. Bunun üstüne 550 ve 600 modelleri de çıktı ama 500D de gayet güzel,yeterli başlangıç için. Almayı düşünenler varsa hiç tereddüt etmesinler. Harika bir makina. Hem fiyatı da şu an için gayet uygun böyle bir makinaya göre. Ben 1 yıl önce yüksek bir rakama almıştım,şu an gayet düşmüş durumda fiyatı. Bu benim için biraz sinir bozucu olsa da, bu her teknolojik alet için geçerli oysa ki. Yenileri çıktıkça,eski modellerin fiyatları düşer. Kaçınılmaz son bu işte :)
Ben makinama aşığım. Ona zarar gelmesin diye bayağı bir çaba sarfediyorum hatta:) Fotoğraf çekimi yanı sıra HD video kaydı görülmeye değer. Ayrıca bir video kameraya hiiiçç gerek yok. Makinamı daha da övebilirim ama kullanmadan ne kadar harika olduğunu anlamak biraz güç olur,eminim kullananlar da benimle aynı düşüncededirler.
Ben şu an 18-55 lensiyle kullanıyorum. Yeterli,iyi bir lens aslında. Ama zaman geçtikçe daha da fazlasını istiyorsunuz. Mesela benim f1.8 50mm lensim olsa daha da mutlu olabilirim:)) Bana hediye almak gibi bir niyeti olan varsa duyurulur!!! :))
Ve işte makinamla çekilmiş birkaç fotoğrafım:




15 yorum:

  1. cnm bende canonun bu modeliyle nikon d90 arasında kalmıştım... sonra nikonda karar kıldım birdi tam çekebilmeyi öğrensem süper olacak;) canonda çok başarılı bir makine;)
    editorist1783.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. aynı makinaya sahibim çok güzel gerçekten 50 mm aldım.... muhakkak tavsiye ediyorummmm harika sonuçlar çıkıyor ortaya :)

    YanıtlaSil
  3. Bütücüm evet 50mm şart vala,alınmalıı!

    YanıtlaSil
  4. hatun güzel makina ne yapsın heheheee :D

    YanıtlaSil
  5. özlemim noted, ben de alacağım illaki bu gidişle :))

    iyi senelerrr :)

    bu aradaaa çekilişim devam ediyoorrr :)
    PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  6. Beautiful pictures and great camera!

    www.superclementina.blogspot.com

    xx

    YanıtlaSil
  7. benim de ilk makinam CANON 450D idi,çok severek kullanmıştım arada hala da kullanıyorum..500d-550d ilk alacaklara tavsiyemdir hep

    YanıtlaSil
  8. 1.fotoğrafında adriana lima'ya çok benziyorsun :)

    YanıtlaSil
  9. harika fotolar 2012 wishlistimin en en tepesinde ! :)

    YanıtlaSil
  10. ben de 500 d kullanıyorum herhalde uzun bir süre de kullanmaya devam edeceğim

    YanıtlaSil
  11. canon'lardan pentax askim nedeniyle vazgectim ama kendisi eski kameramdir ve cook ebgenirim. :)

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Bende şu sıralar araştırma içindeyim. Sanırım senin yorumlarını da okuduktan sonra bunda karar kılacağım canım :)

    YanıtlaSil
  13. Ecem cim bence de tavsiye ederim kesinlikle!

    YanıtlaSil
  14. ooh süper güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
  15. makinen de sen de çok tatlısınız.. ben de yeni bir makina almayı düşünüyorum ama canon/nikon ayrımı arasında kararsız kalanlardanım.. bir de fotoğraf kulübüne başlayacağım, bakalım.. iyi çekimler! ;)

    YanıtlaSil