16 Ocak 2012 Pazartesi

Krem rengi Blazer-im:)






 Stradivarius indiriminden kaptığım bu blazer, bu ara en sevdiğim parçalardan biri. Fazla fotoğraf yok,alelacele birkaç tane çektirdiklerimde bunlar. Birdaha ki sefere blazerımla bol fotoğraflı bir post yapmak dileğiyle...

Bunun dışında haftasonum çok hareketli geçti. Bursalı olanlar bilir,ünlü bir falcı vardır burada Ayşe adında, ona gittik cumartesi günü. Şok şok şok diyorum. Kadın söyledikçe,ben kaldım öyle. Birde 2. kez baktırıyorum fal bu kadarını tahmin etmemiştim hiç. Neler neler:)) Geçmiş ve gelecekle ilgili birçok şey. Bakalım geçmiş tamam ama gelecek gelecek mi,şimdi onu bekliyorum. Bursa da olup, adres ve telefon isteyenler mail yoluyla ulaşabilirler, verebilirim ;) 
Tarot ve kahve falına bakıyor. Toplam 15-20 dk. sürüyor ve fiyat 50 TL. Bilginize...

İyi Haftalar


15 yorum:

  1. ufff bu blazer harika güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. hehehee süpersin ahhh bilmezmiyim Ayşeyi

    YanıtlaSil
  3. iyiki almışsın canım.çok yakışmış.özellikle leopar detayla kombinin harika:)

    YanıtlaSil
  4. blazerın çok şık çok yakışmış

    YanıtlaSil
  5. ha ha bende 40 verdım evlenecegım adamın seceresını doktu falan sok oldum zaten bır post yapacagım onunla ılgılıde krem guzel sac ve ten rengıne de cok gıtmıs

    YanıtlaSil
  6. Cok guzelmis cnm senin gibi
    Sevgilerr operimm

    YanıtlaSil
  7. çok merak ettim... kimmiş bu Ayşe? ben nasıl bilmem...
    adres ve telefon bilgisi verir misin bana?

    YanıtlaSil
  8. Ceketin gayet güzel Özlemcim. Güzel günlerde kullan. Çok yakışmış sana da.

    YanıtlaSil
  9. Blazerına bayıldımmm özlemcim :) Falcıya gelince dee, çok merak ettim bak şimdi :) Eskişehir'de de çok güzel bakan falcılar var daha dün gittim!!!Beklerim bir gün :)

    http://efsundogan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş. cnm birgün görüşmek nasip olur.eskişehiride çok merak ediyorum zaten;)

      Sil
  10. Blazerı çook begendiim tatlııım,kollardaki ayrıntılar çok hoş durmuş :) Sana da çook yakışmış :) ezgigulbagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. falcı ayşenin mail ve numarasını atar mısınz

    YanıtlaSil
  12. yumoşun süslü dolabına faceden bakarmısın tarzını beğendim oaradada çok güzel şeyler var

    YanıtlaSil