19 Ocak 2012 Perşembe

NEW IN : BOOTİE





AVM ye gidip indirimleri görünce duramadım yine aldım birkaç şey. Kotonda beğendiğim ama numarasını bulamadığım bu botların sonunda 40 numarasını bulup alabildim. Maalesef ki ayakkabı bulma konusunda sıkıntı yaşayanlardanım bende. Normalde 39 giymeme rağmen kalıplar farkediyor ve 40 a kadar çıkabiliyorum. Bu da onlardan biri oldu.
Bunun dışında pek şapka kullanmasam da aldım. Bakalım takacakmıyım,meçhul:)
Ve D&R dan aldığım yeni not defterimi de çok sevdim..

20 yorum:

  1. Bende denedim bu ayakkabıyı kalıbı dar gibi biraz..Ben rahat edemedim ama sen gule gule kullan..
    Sevgiler Nino
    http://ninostudio.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pek rahat oldukları söylenemez:S birgün giyerim,lazım olur diye aldım yine de olsun:)

      Sil
  2. defterin muthişşş :) hepsini güzel günlerde kullan :) kiss kiss ;)

    YanıtlaSil
  3. bootlar harika,bayildim.cok güzeller,hayirli olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Bootielere bayıldım :))) İyi günlerde kullanman dileği ile :))

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım.seçimlerin çok güzel.kombinleri merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel ciciler almışsın cnm güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Botlar şahane ..güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. hepsi çok güzel, güle güle kullan. şapkanın bir benzerini ben de bayıla bayıla almıştım ama üstünden 2 kış geçmek üzere hala kullanmadım :) umarım sen kullanırsın..

    sevgiler
    www.hobicoffee.com

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan canım.O not defterinden bende aldım ve bende sapka kullanmayanlardanım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende umarım kullanırım diye düşünüyorum bakıcaz artık;) not defteri de çok şeker ama al beni diye bagırıyordu

      Sil
  10. oooo bak seennnn neler neler alınmış da konulmuş kenara.hiç utanma yok demi sende böööyle özendirik yapıyorsun,yarın avm nin tozunu attırayım da gör hımss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah Edacım öyle oldu,indirim olunca dayanamıyorum napayım:)) sana da şimdiden ii alışverişler

      Sil
  11. canım özlemim hepsi harikaaa,bootieleri pek sevdimm,fötr eminim çok yakışacak sana :)
    defter de tam açıp açıp yazmalı:)

    bu arada pırlantalı bileklik isteyenleri bekleriim:)

    http://fashionozge.blogspot.com/2012/01/divas-pirlantadan-sizlere.html

    YanıtlaSil
  12. Love those boots! xoxo

    www.amy-beths.com

    YanıtlaSil
  13. Canım bloguma bıraktığın güzel duygulara gönülden teşekkür ederim.Sevgilerrr...

    YanıtlaSil
  14. ben de aynı botun siyahından aldım ve aynı şekilde ayağım 39 ama 40ını aldım :D güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  15. ne kadara aldın canm

    YanıtlaSil
  16. şapkayı çok beğendim nreden aldın:)

    YanıtlaSil
  17. Botlarını sevdim.Ayakkabı bulma konusunda ben de muzdaribim.Dediğin gibi kalıptan dolayı 40 a kadar ben de çıkıyorum ama yapcak bişey yok.
    Güle güle kullan yeni botuşlarını :)))


    www.aycelcehayat.com

    YanıtlaSil