1 Ocak 2014 Çarşamba

Instagram Günlükleri #33

 #kabindenbildiriyorum etiketini geçtiğimiz haftalarda  kullandığımın resmidir.

 Geye Cafe geç keşfettiğimiz bir yer oldu. Ufak sıcak şirin bir mekan olarak Bursa Nalbantoğlunda.

 Watsonsa yılbaşı çok güzel geliyor. Sırf ambalajları için aldığım ürünler.

Maşallah diyelim lütfen;)

Caribou cafe evime daha yakın bir yere açıldı diye her çıktığımda gitmek zorunda değilim evet ama beyaz çikolatalı mocha sı bir harika!

 Çeyiz alışverişine başladım resmen:) Kahvaltı takımımın şirinliği. Beğendiğim bir takımdı ve artık benim.

Yılsonu dergileri okunmazsa olmazdı elbette. 

Instagramda @modaliza adıyla beni bulabilirsiniz.
XOXO

8 yorum:

  1. maşallah size :) ve tabaklara bayıldımm nerden aldın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm;) Bernardo dan aldım.

      Sil
    2. güzel günlerde kullanın inş :))

      Sil
  2. Canım dip boya renginin acilen numara ve markasini öğrenebilirmiyim? ? Bayıldım bittim bu renge;))

    YanıtlaSil
  3. Canım en son kullandığın dip boyan videoda paylaştığın voila 9.0 mı? Bayıldım saç rengine..daha önceki videolarindanki sac rengine göre daha canlı ve parlak;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm gecen ay dediğin gibi voila 9 la boyadım dipleri.her ay değişiyo ama aslına bakarsan belli bir marka ve renk yok. farklı markaların farklı sarı tonlarını boyuyorum ust uste işte

      Sil
  4. Kahvaltı setine bayıldım fiyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bernardo indiriminde 200 liraya aldım cnm

      Sil