17 Ocak 2014 Cuma

Buluşma Sponsorlarımız - 3

 Çok sevindiğim ürünlerden biri de Hc haircare oldu. Bu marka ve ürünleri hakkında hep iyi şeyler duymuştum sonunda deneme fırsatı bulabileeğim. Saçıma verdiği sonuçları mutlaka yazarım zaten;)

 İlk defa duyduğum bir marka wigglesteps. Gönderdiği ürünler için çok çok teşekkürler. Bayıldık. Yok böyle birşey. Çorapta o kadar farklılık aramam ama bunlar acayip birşey, organikmiş. Yumuşacıklar. Çok sevdim sizi çorapçıklar. Bilstorelar da ve belirli butiklerde satıştaymış duyurulur;)

 Yağları seviyorum. Karıştırıp karıştırıp yeni şeyler denemek, saç bakımı yapmak çok güzel oluyor. Doa Kozmetik sayesinde avakado ve skualen yağı ile de tanışmış oldum.Bakalım bunlarla neler yaparım kim bilir. Bunun yanında lavanta suyu doğal doğal kokusuyla gönlümü çaldı bile.

 Ünlü bir argan yağı markası Nashi. Çok iyi şeyler duydum hakkında. Hani arganlı ürünler kötü kokar ya bu hiiç öyle değil. Nasıl güzel bir koku öyle. Kullanmaya kıyamıyorum. Bir büyük bir ufak boyuyla bana uzun süre yeticek bir yağ. Hemde argan. Daha ne isterimmm. Teşekkürler Nashi

 Molped adıyla bir marka zaten. Denememiz için gönderdiği ped lerde özel günlerde tam çantaya atmalık;)

Dore çorap bir önce ki buluşmamızda da ürünleri ile sürekli yanımızda olan bir marka. Teşekkürler.

Lavera Organik her birimize farklı farklı ürünlerinden göndermiş. Bana da bu fondöten denk geldi. Daha önce kullanmadığım bir marka Lavera. Bakalım deneyip görücez artık;)

Bu el ve tırnak kremini nasıl sevdiğimi bilen bilir. Youtube da favorilerim ve tırnak bakım videomda çok bahsettim. Bir tüp bitirmiştim 2.si bitmek üzere. Yedeklendiği için nasıl mesudum. Harika bir krem kesinlikle tavsiyemdir.

Yıllarrıınnnnn markası. Küçüklüğümün kolonyası. Bu marka hakkında söylenecek birşey yok. Herşey ortada, herşey harika. Doğal zeytinyağlı sabunda ellerime çok iyi gelecek kesin. O numune kokularında her biri ayrı güzel.

3 yorum:

  1. Sponsorlarınızı, güzel hediyelerini, blogger günlerinizi, neşeli içten fotoğrafları görünce blog yazasım geldi :)
    Şaka bir yana, Bursa'nın böyle güzel etkinliklere ihtiyacı vardı, köklü markaları tekrar hatırlamak, yeni gelenlere şans verip isimlerini sizler sayesinde duymak çok güzel, katılamasam da fotoğrafları görmek beni mutlu etti,
    umarım daha da güzelleri, özelleri de olur gelecek günlerde.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkürler.

      Sil
  2. seni çok beğenerek takip ediorummm ve bende aranıza katılmak istiorummmm yaaaa :/
    nasıl yapabilirimmm bunuu acaba bana yardımcı olurmusuunnn??

    YanıtlaSil