18 Ocak 2014 Cumartesi

Buluşma Sponsorlarımız - 4 (SON)

 Bebak seni yerimm. Ufak boy makyaj temizleme sütünün şirinliği ayrı bir olay zaten. Severek kullandığım marka. Özellikle makyaj temizleme mendillerden çok çok memnunum. Watsonslardan ulaşabilirsiniz bu güzel ürünlere;)

 Alfar Kozmetiğin bu güzel hediyelerine ne demeli peki? Ne ararsan var. Hepsini zevkle kullanacağım. Ojelerirujun rengi ve far en merak ettiklerim. Pudradan bahsetmeme gerek yok sanırım. Lise yıllarımızda her kızın çantasında olan bir pudraydı. Uygun fiyatı ve kalitesi ile alınması gerekenlerden;)

 Casualstyle markasından gelen kotum ve bulalgiy.com dan gelen bluzum çok şık. Tam benlik. Tam yazlık. Çok çok beğendim.Her iki firmaya da ürünleri ile yanımızda oldukları için teşekkürler

 Q&R Kozmetik tarafınadan gönderilen bu cilt bakım losyonunu daha deneme fırsatı bulamadım. Fakat argan yağlı oluşu dikkatimi ve ilgimi çeken ilk özellik. Ambalajı bakımından da çok sevdiğim bir ürün oldu. 

 Rosa Impex firmasının gönderdiği bu krem bir mucize. Ciltte ki sivilce izleri,güneş lekeleri gibi lekeleri yok ediyor. Tam da aradığım şey. Kullanmaya başladım. Ürünün sonuçlarını ilerleyen günlerde haber vericem;)

Fulser firmasının Bursa temsilcisi Esma Hanım buluşma günü bizimleydi. Ve eli boş gelmemiş bize bu cicileri getirmiş. Tresan merak edilen ürünler listemdeydi, çok iyi oldu. Denem fırsatı bulacağım bakalım. Umarım saçlarıma iyi gelir. Bunun dışında M.Asam testerları vardı hediyeleri arasında. Denedim ve bayıldım! Yok böyle güzel yapılı bir fondöten. Kesinlikle ilk alıcağım şey bu fondöten olacak. O kadar güzel. Mutlaka deneyin. Yapısını hissettiğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız zaten.


Ve sponsor yazı serisi böylece sona erdi. Her bir firma o kadar değerli ve düşünceliydi hepsini tek bir yazıda sıkış tepiş anlatmak olmazdı. 4 yazı sonunda bitti. Bursa Blogger Buluşması için bu kadar çok firmayı yanımızda görmek harika birşeydi. Hepsini tek tek teşekkürler. Harikasınız

XOXO

1 yorum:

  1. şampuanını kullanıyorum dökülmelere karşı etkili

    www.avonuye.net

    YanıtlaSil