31 Aralık 2013 Salı

MUTLU YILLAR


Vay vay vay... 1 yıl daha bitti.Ne çabuk! 2013 te yaşadıklarıma baktığım da şöyle, benim için kötü bir yıl sayılmazdı aslında. Aile ilişkilerim iyiydi, aşk konusunda şanslıydım, yeni sağlam arkadaşlar edindim ( Bursalı bloggerlar bu sözüm sizeydi:*) Güzeldi yani 2013. Düşünüyorumda çok çok kötü şeyler yaşamadım. İyi hatırlayacağım sanırım bu geçen yılı.

Gelelim 2014 e. Hayallerim çok bu seneyle ilgili. 2014 Boğalar için evlilik yılı olacak diyolar da hadi bakalım, görücez:) Ben biliyosunuz çeyiz yapmaya başladım daha ortada bir şey yokken ama olsun:)

Umarım 2014 sağlıklı, huzurlu, barışdolu ve mutlu geçer herkes için. Şu saydığım 4 şey olduktan sonra zaten gerisi boş. Hadi o zaman hep beraber İNŞALLAH diyelim.
Herkesin yeni yılı kutlu olsun!

XOXO

5 yorum:


  1. Yeni yıl yeni umutlar yeni hayaller 2014 yılı herkes için güzellikler getirsin inşallah :)
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Seninde yeni yılın kutlu olsun canım herşey gönlünce olsun :) Bu arada 12 ocakta buluşuyoruz dimi ?

    YanıtlaSil
  3. yeni yilin kutlu olsun Özlem. Ben de boga burcuyum ve 2014te evleniyorum ve Bursa'ya gelin gidecegim.Darisi basina canim. aldigin kahvalti takimini ben de aliyordum az kalsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm çok tşkler. Senin evlilik belli olmuş ama bende netlik yok bakıcaz bakalım:)) Bu arada Bursa güzeldir seveceğine eminim, görüşmek üzere :*

      Sil