22 Ocak 2014 Çarşamba

Instagram Günlükleri #34

 Rimmel London Space Dust serisini tamamladım. Bu güne kadar hiçbir ojeyi bu kadar çok beğenmemiştim. Bu seri gerçekten harika.Watsonslarda bulabilirsiniz, mutlaka deneyin;)

 İndirimler vardı malumunuz. Bende yves rocher indirimini es geçemedim. Alışveriş sonrası Caribou da en sevdiğim beyaz çikolatalı mocha mı da içtim. Yves Rocher indiriminden aldıklarım aşağı da;) Göz için karıştırma fırçası bir harika. Bunun dışında duş jellerini zaten seviyorum. Sol tarafta bulunan şampuan ve bakım maskesini de deniyorum şu sıra ilk izlenim olarak memnunum kendilerinden.

 Bu ay saçımı yeni çıkan Garnier Olia ile boyadım. Bu boyayla ilgili deneyim yazım için TIK TIK!

 Watsons tan gelen yılbaşı paketi harika bir hediye oldu.Teşekkürler.

 Serdarla beraber her pazar çektiğimiz vloglara devam. Videolarımızı youtube kanalımdan izleyebilirsiniz. Youtube Kanalım için TIK TIK!

 Sevgili sherfinka nın başlattığı #ensevdigimmaskaram etkinliğine bende katıldım. Gördüğünüz gibi şu sıra sıkça kullandığım maskara Rimmel London Scandaleyes Retro Glam. Diğeri de Lash Endless. Bu ikili favorim. Rimmel maskaraları konusunda son zamanlarda bence çok başarılı.

Serdarcığımın hediyesi yeni çantamla pek bi mutluyuz. Kocaman olduğu için ne bulursam atabiliyorum içine:)

1 yorum: