20 Ocak 2014 Pazartesi

Takma Tırnak Deneyimim

Kozmopoli aradığınız her şeyi bulabileceğiniz bir internet sitesi. Göz atmak isterseniz TIK TIK!
Ben bu siteyi sivilcelerim için aradığım La Roche Posay Effaclar Duo sayesinde keşfettim. Çünkü araştırmalarım sonucu en uygun fiyatlı ürün buradaydı. Ve aldım kullanıyorum. Neyse:) Konumuz o değil. Sonuç olarak memnun kaldığım bir alışveriş olmuştu.

Daha sonra geçtiğimiz haftalarda düzenlediğimiz Bursa blogger buluşmamız için sponsor olduğunu öğrendim Kozmopolinin. Ve hediye olarak gönderdikleri ürün hakkında bu yazıyı yazmasam çatlardım. Çok çok beğendim, memnun kaldım sizde bilin istedim.

Tırnaklarım çok şükür eskisi gibi değil uzuyor artık herkeslerde beğeniyor. Fakat blogger buluşmamıza birkaç gün kala nazar değdi ve kırıldı birkaçı bende kestim. Kısa tırnakla yaşamıma devam etmek zorundaydım ki bu hediye ilaç gibi geldi. Daha önceden hiç takma tırnak kullanmışlığım yok benim. Takma tırnak benim gözümde yapay, uzun uzun duran birşeydi. Bunları gördüm vuruldum resmen. Kısa-küt tam istediğim gibi. Rengi desen tam kışlık. Uygulaması basit. Ayrıca bir yapıştırıcı sürmüyorsunuz. Tırnakların altında ki jelatinin çekin - yapışkan yüzey ortaya çıkıyor ve yapıştırın. Bu kadar kolay. Bende hemen uyguladım tabi. Ve aradan kaç gün geçmesine rağmen çıkmadı. Ben kendim çıkardım tırnaklarım hava alsın diye:)) Bu kadar dayanıklı, bu kadar güzel bir takma tırnak(L) Kesinlikle herkese tavsiyem!

Kozmopoli sitesinden takma tırnak bölümüne gitmek için TIK TIK!

6 yorum:

  1. Gerçekten orijinal tırnak gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş.Renk harika ;)

    YanıtlaSil
  3. benim bir tırnağımda çürük oluştu takma tırnak yüzünden, aman 2 günden uzun tutmayın

    YanıtlaSil
  4. Çok pratik ve doğal gözüküyor ben çok beğendim :) küçücük ve yepyeni bir bloğum var uğrarsan beni mutlu edersin öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  5. yok artık takma tırnak olduğuna inanamıyorum :X bende istiyorum :)))

    YanıtlaSil
  6. çok estetik görünüyorlar ben jel tırnak yaptırmayı planlıyorum cnd malzeme kullanan tanıdığınız varmı? yurtdışından ayda bir gelen birisi var diyorlar cadde tarafında diye duydum bilginiz varmı? fiyat vs?

    YanıtlaSil