4 Ocak 2014 Cumartesi

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner

Watsons indiriminden sırf meraktan aldığım, nasıl durduğu, sürüşü konusunda pek fikrim olmadığı bir eyeliner dı. Ta ki eve gelip deneyene kadar. En son söyleyeceğimi en başta söylemek istiyorum. BAYILDIM! Mavi ve kahverengini de alıcam kesinlikle. Bu zamana kadar kullandıklarımın en iyisi. 
Kutusunda fırçası ile beraber geliyor. Fırçaya sakın ön yargıyla yaklaşmayın. Çünkü sürümü inceliği konusunda hakkını veren bir fırça. Ve üründen ufacık bir miktar almanız kapkara bir eyeliner çekmeniz için yeterli. Birde o  ufacık görünen ambalajına aldanmayın. Bana uzunn uzun gidecek kesinlikle;)

Fiyat: 24 TL civarı. (indirimsiz)  

6 yorum:

  1. maşallah ne güzel gözlerinin rengi :) güle güle kullan eyeliner ı :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bayılıyorum bu eyeliner'a, likit eyeliner sürmeyi hiç beceremezdim ama bu bir harika. Ben 1,5 aydır kullanıyorum ama sadece ufacık bir kısmı azaldı yani bitecek gibi değil. :) Hatta bende blogumda bu eyeliner hakkında yorumumu paylaşmıştım.
    http://esyvogue.blogspot.com/2013/11/essence-clear-fondoten.html

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım bende merak ediyorum ama 8 marta kadar ürün diyetindeyim :) o zamana kadar hakim olmaya çalışıyorum kendime ama sırf bu ürüne olan merakımdan her an diyeti bile es geçebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. Bu urunu 2 aydir istisnasiz her gun kullaniyorum. Kesinlikle 1 numarali eyeliner bu:)

    YanıtlaSil
  5. sizin blogunuzda gördüm merak ettim aldım bende kullandım ve bayıldım :)
    bu arada bende kendime bugün bir blog açtım lütfen sizde takip edin :)

    http://utopikmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Bende bu ürünün black pink olanını aldım o da çook güzel tavsiye ederim.. Bende bloğuma beklerim. http://www.modaderyasi.com/
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil