17 Şubat 2012 Cuma

Takma Tırnak Sorunsalı


Match Nail tarafından gönderilen takma tırnaklı yazımı hatırlarsınız (ŞURADA)  İlk kez denediğim için hiç mi hiç olmamıştı. Hep haddinden büyük tırnakları seçmiştim:) Ama ben o tırnakları bir güzel törpüleyip, oje sürdükten sonra gayet kullanışlı hale geldiler. Şu an ki hallerinden oldukça memnunum. Benim çirkin tırnaklarımı bir nevi de olsa saklıyorlar artık;)


 Öncesi ve sonrası olarak da arada ki fark oldukça büyük:) İşte şimdi takma tırnaklarımı sevmeye başladım..;)


11 yorum:

  1. Sonrası gerçekten güzel olmuş :) Bu arada zarif ellerine siyah oje çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa ne güzel yapmışsın valla aferin :)) Gönderen firma görmesin ,adamların tırnaklarına evrim geçirtmişin hahaa :D

    YanıtlaSil
  3. bence sonrası kesinlikle daha iyi canım takma tırnağa hiç ihtiyacım olmamasına rağmen kullanmıştım 2 gün boyunca ve tırnak diplerimi acayip acıtmıştı :S bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. sOn hali gerçekten güzel olmuş

    HEDİYE ÇEKİLİŞİM

    http://selenaycoser.blogspot.com/2012/02/giveawaylancome-hypnose-drama-and-bath.html

    YanıtlaSil
  5. Modaliza bende bu aralar takma tırnağa taktım..Çok da memnunum bende tırnaklarımı uzatamıyrm bu ii geldi ama sonrasında tırnaklarım sanki biraz daha kırılgan hale geldi...

    Sevgiler Nino
    http://ninostudio.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm illa ki yapıştırıcı tırnağa zarar veriyordur.sık kullanmamk lazım

      Sil
  6. bende son halini cok beğendimmmm iyi yapmışsın :D

    YanıtlaSil
  7. kuzummmm o güzelim ellerde çirkin tırnak olurmu yahuu,böylede süper olmuş canım benim

    YanıtlaSil
  8. Beautiful!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  9. güzel duruyor özellikle gri olanı.. güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. ben iki halinide beğendim ekose baskı harika.

    YanıtlaSil