9 Şubat 2012 Perşembe

Kızkardeşle Sevgililer Günü Alışverişi




Malumunuz 14 Şubat'a çok az kaldı. Evet tamam benim sevgilim yok(!) zaten bu post ta benim aldığım bir hediye ile ilgili değil:) Kızkardeşime ait tamamen. Müstalbel damadımız, çok sevdiğim Hüseyin e hediye seçmek için bugün Meltemle beraber alışverişe çıktık. Ne alalım diye bir derdimiz yoktu çok şükür. Hediye belliydi. Direkt mağaza ya girdik ama o kadar çeşit arasından bir saat seçmek te büyük dertmiş:) En sonunda buna karar kıldık. Umarım Hüseyin beğenicek! Bu postu da gönül rahatlığıyla yapıyorum çünkü Hüseyin askerde, görme lüksü yok. Neyse ki sevgililer gününde burada, izne geliyor haftasonu.

Bunun dışında sevgili kardeşim ona yaptığım yardım karşılığında bana bu sabahlığı aldı:) Alışveriş bir bakıma bana da yaradı hani:) Teşekkürler hemşireee:D





15 yorum:

  1. Saat çok şık, sabahlık ise çok sevimli :) Güle güle kullanmanız temennisi ile :)

    YanıtlaSil
  2. çok şeker hello kıty ...benim de saatlerimden biri disel ,severek kullanıyorum..erkek ve bayan tasarımlarını da beğeniyorum....güle güle kullan..sevgiler

    YanıtlaSil
  3. sabahlığına bayıldımmmm

    HEDİYE ÇEKİLİŞİM

    http://selenaycoser.blogspot.com/2012/02/giveawaylancome-hypnose-drama-and-bath.html

    YanıtlaSil
  4. sabahlığın çok şekermiş :)

    YanıtlaSil
  5. sabahlık çok şirin :) güle güle giy

    YanıtlaSil
  6. sabahlık çok şeker.. güzel günlerde kullanınnn=)

    YanıtlaSil
  7. Saati çok beğendim sahibi iyi günlerde kullansın:) Yerim ben senin sabhlığını çok şirinmiş özlemim:))

    YanıtlaSil
  8. I love the watch! It's beautiful!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    YanıtlaSil
  9. saat çok hoş,hüseyin kardeşimiz güle güle kullansın şekerim ama sabahlık benim için yapılmış sanki:)

    YanıtlaSil
  10. bende senin sabahlğına bayıldım...

    YanıtlaSil
  11. Sabahligin cok cici canim:) gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  12. sabahlığa bayıldım çok şekermiş,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil