3 Şubat 2012 Cuma

Down Under Natural's NUDE







Down Under Natural's NUDE dan aldığım bu paket için öncelikle Selen Hanıma çok teşekkürler.
Saçlarınız için bitki özlü, doğal bir bakım şampuanı ve saç kremi arıyorsanız Down Under doğal nude serisi tam size göre. Güçlendirici, hacimlendirici ve nemlendirici olmak üzere 3 farklı serisi var. Saç tipinize göre seçim size kalmış. Tamamen doğal olan bu ürünlerden birini denemek isterseniz Watsons mağazalarında bulabilmek mümkün. 

Ayrıntılı bilgi için : Down Under

Twitter : DownUnderTurkey 


twitter sayfasını takibe alıp, kampanyalara katılabilirsiniz ;)


6 yorum:

  1. Bende severek kullanıyorum ! :)

    YanıtlaSil
  2. evet hep görüyorum ama nasıl olduğunu bilmediğim için almamıştım hiç,o zaman bi denemek lazım diyorum bende;) tşkler

    YanıtlaSil
  3. Bitkisel şampuan kullanmayı düşünüyordum ama hangisi oldugu konusunda olduça kararsızdım,iyi oldu bu post teşekkürler cnm

    YanıtlaSil
  4. bir ara kullanmıştım :) ama çokta sevmemiştim daha doğrusu saçlarım :) ama sonuçta herkezin saç hassasiyeti farklı :) güle güle kullan yarasınnn

    YanıtlaSil
  5. Chanel'lere bayıldım hepsi benim olsun istiyorum :)))

    YanıtlaSil