22 Şubat 2012 Çarşamba

Bershka Yeni Sezon Fiyatları









7 yorum:

  1. Öyle kalitesiz görünüyorlar ki, bu kataloğa göre benim bu sezon Bershka'ya ayak basmamam uygun olurmuş:) Böyle fiyatla ilgili bilgilendirici postları tam da bu sebepten seviyorum. Alışverişe pek vaktim olmuyor; olduğu zaman da böyle çul çaputla vakit harcamak yerine direkt hedef mağazalarda kısa sürede işimi halledebiliyorum.

    Uzun lafın kısası, bu bilgilendirici post için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Dün yerinde incelediğim yeni ürünler beni de fazla heyecanlandırmadı ama skull tişörtler güzel :)

    YanıtlaSil
  3. ah yaaaaa... az daha sabredip ,üzerime yapışan 15 kiloyu verip, hemen bunların hepsinden alacağım:))

    YanıtlaSil
  4. Ben bgn gittim ama o beyaz elbiseyi gormedim ,gorsem kesin alirdim
    Mersi :) super post

    YanıtlaSil
  5. some cool stufs here!!!!!!!!!





    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Love the skirts and the black and yellow dress!! great blog however I understand nothing ! jajaja xoxoxo misscoco2000 (from spain).

    visit to me: http://www.misscoco2000.blogspot.com

    YanıtlaSil